کد خبر: ۲۶۵۴۳
۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱/۱۱

علت توقف دوباره قبل از بازگشایی نماد
درگفت وگوی بورس پرس با رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی:

علت توقف دوباره قبل از بازگشایی نماد "خگستر" اعلام شد/ زمان بازگشت

رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس علت توقف قبل از بازگشایی دیروز نماد "خگستر" را اعلام کرد و از بازگشت این شرکت در شنبه خبر داد.

علی بیگ زاده در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره علت توقف دیروز نماد گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو که قرار بود باز شود اما مجددا" بسته شد، اظهار داشت: این شرکت بعد از اعلام برنامه فروش 36.2 درصد سهام محورسازان ایران خودرو در اسفند، سود هر سهم سال مالی گذشته را از 24 به 60 تومان افزایش داده بود اما به دلیل عدم فروش این بلوک، مجددا" سود هر سهم را به 23 تومان تغییر داد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ، سیستم خودکار ، بازگشایی نماد این شرکت را با دامنه نوسان باز لحاظ کرده و قرار بود دیروز نماد "خسگتر" بدون محدودیت دامنه نوسان باز شود در حالی که با توجه به عدم فروش دارایی اعلامی، تغییری در سود هر سهم آن رخ نداده بود.

بیگ زاده خاطر نشان کرد: بنابراین نماد این شرکت روز شنبه با دامنه نوسان محدود مورد بازگشایی قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در حالی پیش از این برنامه فروش بخشی از سرمایه گذاری شرکت مهرکام پارس را اعلام کرده بود که مهدی جلالی مدیرعامل این شرکت، 20 بهمن ماه از فروش کل سرمایه گذاری در محورسازان ایران خودرو به میزان 36.2 درصد با بهای تمام شده 6.85 میلیارد تومانی (قبل از افزایش سرمایه) خبر داده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ