کد خبر: ۲۶۵۵۲
۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱/۱۴

شرکت معروف جهانی و محبوب بورس آمریکا ۴۰ ساله می شود
چند روز دیگر:

شرکت معروف جهانی و محبوب بورس آمریکا ۴۰ ساله می شود

شرکت معروف اپل که جزء شرکت های محبوب بورس آمریکا به شمار می رود در آستانه ورود به ۴۰ سالگی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اپل ارزشمندترین شرکت در حوزه فناوری دنیا بوده و سهام آن یکی از محبوب ترین ها در بورس آمریکا است. بطوریکه افت و خیز ارزش سهام آن با دقت فراوانی از سوی دیگر شرکت ها و سهامداران پیگیری می شود.

در این رابطه یورو نیوز اعلام کرد این شرکت معروف جهانی چهل سالگی خود را جشن می گیرد.

اپل اول آوریل ۱۹۷۶ در پارکینگ خانه والدین استیو جابز، بنیانگذار این شرکت تاسیس شده و اکنون درحالی ۴۰ سالگی خود را جشن می گیرد که به یکی از غولهای دنیای تکنولوژی تبدیل شده است.

تولید اولین تلفن های همراه آیفون این شرکت در سال ۲۰۰۷ و نوآوری در ساخت آنها تحول قابل توجهی در ساخت تلفنهای همراه هوشمند ایجاد کرد.

جان رادولف، کارشناس شرکت «آی اچ اس» می گوید: اپل یک نمونه عالی از یک شرکت قرن بیست و یکمی است. این شرکت نه تنها از نقطه نظر بزرگی اهمیت دارد بلکه از نظر تمرکز آن بر روی نوآوری نیز قابل توجه است.

اپل با ایجاد تنوع در تولیدات خود و ساخت دستگاههایی از جمله آی پد و یا کامپیوترهای شخصی موقعیت خود را در بازار بیش از پیش تثبیت کرده است. علاوه بر این اپل با ارائه سیستم اپل موزیک پا به عرصه موزیک آنلاین گذاشته و سعی دارد رقبای بزرگ این بخش از جمله «اسپاتیفای» را به چالش بکشد.

ساعت های اپل موسوم به "اپل واچ" نیز از دیگر نوآوری های این شرکت  است که قابلیت اتصال به آیفون ها را دارند و در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شده اند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ