کد خبر: ۲۶۵۶۷
۱۶:۵ - ۱۳۹۵/۱/۱۴

خانه تکانی اساسی در
بورس پرس خبر می دهد:

خانه تکانی اساسی در "شپلی"/ نظریک مسئول درباره افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی

مدیرعامل و ۴ عضو هیات مدیره شرکت پلی اکریل تغییر کردند و یک مقام مسئول درباره افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی این شرکت بورسی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به مدیریت شرکت های بورسی نشان می دهد شرکت پلی اکریل بعد از فوت العقیلی در اواسط اسفند، با خانه تکانی اساسی مواجه شده و به جز یک نفر ، 4 عضو هیات و مدیرعامل این شرکت بورسی تغییر کرده اند. اخبار غیر رسمی هم از حضور و نقش آفرینی داماد العقیلی در مدیریت این شرکت حکایت دارند.

براساس این گزارش، به این ترتیب درحالی محمد حسن عطار تنها عضو هیات مدیره باقی مانده "شپلی" مانده که محمود فضیلی نژاد، حمیدرضا صدیقی مقدم، سعید امید قائمی و سپهر جعفری طرئی از ترکیب هیات مدیره کنار گذاشته شده اند .

از سوی دیگر اکبر ترکان که از 18 شهریور سال گذشته مدیرعامل پلی اکریل شده بود، از این سمت برکنار شد و علی مستاجران جانشین وی شد.

در این میان افزایش سرمایه 1200 درصدی پلی اکریل که پیش از این بدون دریافت مجوز سازمان بورس ، زمان مجمع فوق العاده چهارشنبه 26 اسفند تعیین شده بود به مهمترین موضوع تبدیل شده و یک مقام مسوول در شرکت پلی اکریل اصفهان به بولتن نیوز گفته  است: رفع نواقص و ویرایش مدارک درخواستی سازمان بورس به دقت توسط کارشناسان رسمی دادگستری و امور مالی شرکت در حال انجام است و با توجه به توافقات به عمل آمده تا اواخر هفته آینده به سازمان بورس ارسال می شود.

وی افزود: تمام تلاش هیات مدیره جدید شرکت بر این است که مجمع فوق العاده افزایش سرمایه هرچه زودتر و به احتمال قوی در اواخر فروردین ماه 95 به همراه مجمع سالیانه به صورت تجمیعی برگزار شود.  لازمه حیات اقتصادی شرکت پلی اکریل انجام افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و خروج از ماده 141 قانون تجارت است که طبق استعلام به دست آمده از سازمان امور مالیاتی کشور، جهت بهره مندی از معافیت مالیاتی مربوطه در سال جدید این افزایش سرمایه باید در صورتهای مالی سال 94 شرکت منعکس و در دفاتر قانونی به حساب مازاد ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها منظور شود تا شرکت پلی اکریل نیز مشمول معافیت مالیاتی مربوطه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ