کد خبر: ۲۶۵۷۴
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱/۱۵

افزایش سرمایه
مدیرعامل شرکت در گفت و گو با بورس پرس:

افزایش سرمایه "ذوب " باید در نیمه اول سال جاری نهایی شود

مدیرعامل ذوب آهن درباره آینده افزایش سرمایه گفت: طبق تکلیف مجمع ۲۴ اسفند، افزایش سرمایه این شرکت باید در نیمه اول سال جاری نهایی شود.

احمد صادقی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آینده افزایش سرمایه ذوب آهن که ابتدا قرار به 633 درصد و سپس 130 درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها بود، اظهار داشت: طبق تکلیف مجمع فوق العاده 24 اسفند که با حضور 79 درصد سهامداران در اصفهان برگزار شد، افزایش سرمایه مدنظر باید در نیمه اول سال جاری نهایی شود.

وی در برابر این سئوال که آیا درصد افزایش سرمایه هم مشخص شده یا خیر ؟ توضیح داد: در مورد کم و کیف این تصمیم و درصد افزایش سرمایه و محل آن نمی توان اظهارنظر کرد و باید منتظر تصمیم هیات مدیره و مجوز سازمان بورس ماند. اما آنچه مسلم است، اقدامات لازم برای تامین مالی مدنظر ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، درحالی مجمع "ذوب" با اضافه کردن فعالیت ارائه خدمات کالیبراسیون تجهیزات به بند ب موضوعات فرعی ماده 2 اساسنامه موافقت کرد که این شرکت از تابستان سال گذشته پیگیر افزایش سرمایه 382 و سپس 633 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ماشین آلات و زمین بود و حتی 22 بهمن برنامه افزایش سرمایه 633 درصدی را رسما" اعلام کرد (از 786 میلیارد تومانی را به بیش از 5 هزار و 764 هزار میلیارد تومان) اما سازمان حسابرسی با این درخواست موافقت نکرد.

صادقی درباره تصمیم حسابرس به بورس پرس گفته بود: این رویداد ناشی از اقدام غیر قانونی مسکن و شهرسازی استان اصفهان رخ داده که به رغم اینکه سند حدود 14 هزار هکتار به نام ذوب آهن بوده به تصرف مبادرت ورزیده است. این نهاد در گذشته هم چنین اقدامی را در مورد زمین های دیگری کرده بود. بنابراین از مسکن و شهر سازی استان اصفهان به دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی شکایت شده و رای هم به نفع ذوب آهن صادر شده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱/۱۵
0
2
پاسخ
آقا دم شما گرم که با وجود زیان سنگین شرکتتان هنوز از رشد سهمتان حمایت می کنید در عوض مدیران فولاد خراسان با وجود سود ده بودن 3 سال است که سهمشان مدام صف فروش است؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ