ضیائیبیگدلی ادامه داد: ایران بزرگترین بازار کالاهای واسطهای در خاورمیانه است و با توجه به دسترسی به بازار 300 میلیون نفری کشورهای همسایه به ویژه منطقه اوراسیا، وضعیت خوبی برای گسترش تجارت و سرمایهگذاری دارد و سرمایهگذاران میتوانند از ایران به عنوان هاب صادراتی خود استفاده کنند.
وی در ادامه این دیدارها، از طرفهای مقابل خواست، حوزههای مدنظر همکاری با ایرانیها را مشخص کنند و در جلسات و دیدارها شرایط گفتوگو و مذاکرات بخش خصوصی دوطرف و عملیاتی شدن تفاهمنامههای تجاری را فراهم کنند.
سرپرست معاونت امور بینالملل و الحاق به WTO سازمان توسعه تجارت اضافه کرد: آمادگی داریم که با توجه به پیشنهادهای ارائه شده از سوی طرف مقابل، فعالان و تجار موفق خود در بخشهای مختلف را معرفی کنیم.
انتهای پیام