کد خبر: ۲۶۷۴۹
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱/۲۲

علت صف فروش ایران خودرو مشخص شد/ تکذیب خرید سهام توسط فیات

علت صف فروش ایران خودرو مشخص شد/ تکذیب خرید سهام توسط فیات

تکذیب رسمی خرید ۱۷ درصد سهام ایران خودرو توسط فیات موجب شد تا سهام این شرکت امروز با کاهش قیمت و صف فروش ۱۵ میلیون سهمی مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی طی روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر انجام مذاکراتی برای خرید سهام شرکت های خودرو ساز از جمله 17 و 20 درصد سهام ایران خودرو و سایپا در بین فعالان بازار سرمایه شنیده و این عامل موجب رشد همراه با نوسان قیمت سهام گروه خودرویی شده که تکذیب رسمی خرید 17 درصد سهام ایران خودرو توسط فیات موجب شد تا سهام این شرکت امروز با کاهش قیمت و صف فروش 15 میلیون سهمی مواجه شود.

براساس این گزارش، مدیریت ارتباطات ایران خودرو با انتشار خبری با تیتر ایران خودرو: خرید سهام ایران خودرو توسط فیات کذب است با تاکید بر اینکه اخبار مربوط به این گروه خودروسازی تنها از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی این شرکت اطلاع رسانی می شود، اعلام کرد در چند روز اخیر اظهارنظرهایی در مورد نحوه همکاری ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی منتشر شده که هیچ یک از آنها قابل استناد نیست.

همانگونه که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیشتر اعلام کرده، تماس ها و مذاکرات جدی گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی به صورت مداوم در حال انجام است و جزئیات و اخبار مربوط به آن از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

طی روزهای اخیر مطالبی پیرامون نحوه و سطح همکاری های گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی مطرح شده است. ناگفته پیداست که اظهارنظر پیرامون چنین موضوعاتی، نیازمند آگاهی و اشراف بر جزئیات مذاکرات است و کسانی که در متن این گفتگوها و تماس ها قرار ندارند، نمی توانند اطلاعات صحیحی در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند.

مدیریت ارتباطات و امور بین­ الملل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر اینکه این گونه اظهارنظرهای غیرمسئولانه، علاوه بر غیرمرتبط و غیرمستند بودن، در روند مذاکرات و توافق های موردنظر اختلال ایجاد می کنند، از رسانه ها درخواست کرد با توجه به حساسیت مذاکرات و توافق های بین المللی، اخبار و اطلاعات مربوط به این همکاری ها را فقط از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی ایران خودرو دریافت و منتشر کنند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» شیرعلی | ساعت ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱/۲۲
10
3
پاسخ
مگر قراره ایران خودروبا تمام شرکت ها قرارداد ببندد؟؟؟؟
عجیب که بازار به قرارداد با پژو فانسه و تشکیل یک شرکت مستقل با سهم 50-50 واکنش نداده؟؟؟؟
» ناشناس | ساعت ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱/۲۲
1
0
پاسخ
حالا فیات نه پزو همین هفته قراره از فرانسه بیان برای قرارداد با ایران خودرو هرکی فروخت ضرر کرد باید صبر میکردین
» مهدي | ساعت ۱۴:۱ - ۱۳۹۵/۱/۲۲
1
0
پاسخ
مدير ارتباطات ايران خودرو نگفته خبر كذب است گفته خبر ها از مدير عامل بايد رسانه اي شود. تيم فيات 24 فروردين وارد ميشود . و يكي از قرار دادها كه رونمايي خواهد شد همين قرار داد است
» ناشناس | ساعت ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱/۲۲
1
0
پاسخ
خوب وقتی یک خبر محرمانه منتشر میشه و خریدار بالقوه خارجی و خریداران منتظر داخلی میبینند قیمت بازار قبل از خرید اونها داره بالا میره، خوب طبیعیه که اعتراض میکنند و خبر هم تکذیب میشه اما چند وفت بعد می بینیم که خبر درست بوده !!
» ناشناس | ساعت ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۱/۲۲
1
0
پاسخ
خبر کذب نبود فقط گفتن خود میر عامل باید این خبرارو اعلام کنن وگرنه قراداد با پزو و فیات حتمی هست
» نیما | ساعت ۱۹:۴ - ۱۳۹۵/۱/۲۲
0
0
پاسخ
من از تکنیکال بورس چیزی نمیدونم.... اگه یه همچین چیزی اتفاق بیفته...چی میشه؟؟قیمت سهام میاد پایین؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنین..
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ