کد خبر: ۲۶۸۸۰
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱/۲۷

مجمع دوشنبه پلی اکریل درباره افزایش سرمایه تصمیم می گیرد
مدیر امور مجامع و سهام در گفت وگو با بورس پرس:

مجمع دوشنبه پلی اکریل درباره افزایش سرمایه تصمیم می گیرد

مدیر امور مجامع و سهام پلی اکریل گفت: فعلا" درباره افزایش سرمایه مدنظر شرکت هیچ نکته ایی را نمی توان بیان کرد و باید منتظر تصمیم مجمع فوق العاده روز دوشنبه ماند.

بهروز اسحاقی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره برنامه افزایش سرمایه 1200 درصدی پلی اکریل و نامه هفته گذشته سازمان بورس مبنی بر اتمام مهلت 30 روزه برای رفع نواقص درخواست افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها اظهار داشت: در جریان این نامه نیستم چرا که چنین نامه هایی خطاب به مدیرعامل است.

وی با اشاره به نهایی شدن 4 عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید (علی مستاجران) ، ادامه داد: با توجه به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ای که دوشنبه 30 فروردین برگزار خواهد شد، در مجمع عادی به طور فوق العاده که درباره ماده 141 قانون تجارت است، در مورد افزایش سرمایه تصمیم گیری خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین فعلا" درباره افزایش سرمایه هیچ نکته ایی را نمی توان بیان کرد و باید منتظر تصمیم مجمع فوق العاده دوشنبه ماند.

اسحاقی درباره احتمال بازگشایی نماد "شپلی" قبل از مجمع هم به بورس پرس گفت: مدارک لازم به سازمان بورس ارسال شده و بازگشایی یا عدم بازگشایی نماد قبل از دو مجمع پیش رو در اختیار سازمان بورس است.

براساس این گزارش ، در پی فوت العقیلی در اواسط اسفند، مدیرعامل و 4 عضو هیات مدیره شرکت پلی اکریل تغییر کرده اند و طی آن به جز محمد حسن عطار ، محمود فضیلی نژاد، حمیدرضا صدیقی مقدم، سعید امید قائمی و سپهر جعفری طرئی از ترکیب هیات مدیره کنار گذاشته شده اند.

به جای این 4 عضو هم نادرمحمد صالح العقیلی المرزوقی و فرامند هاشمی زاده (رئیس و نائب رئیس هیات مدیره) ، علی مستاجران و عمران محمدعلی به عنوان اعضا جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱/۲۶
68
0
پاسخ
پس این مجمه شمولیت همون افزایش سرمایست خدا رو شکر باید منتظر افزایش سرمایه ای بیش از این 1200 درصد باشیم
» علی | ساعت ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱/۲۶
4
4
پاسخ
پس این مجمه شمولیت همون افزایش سرمایست خدا رو شکر باید منتظر افزایش سرمایه ای بیش از این 1200 درصد باشیم
» بابک | ساعت ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱/۲۶
12
0
پاسخ
با نهایت تقدیر و تشکر از زحمات شما
» مجید الماسی | ساعت ۱:۹ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
2
2
پاسخ
لطفادر مورد خاهن و لازما مطلب بزنین

من هر روز راجب خاهن از شما درخواست میکنم خبری بگیرین بیچاره شدین یکسال با این سهم هستم 270 خریدم هنوز با اینکه خودرویها رشد وحشتناک داشتن این سهم رشدی نداشته
» ناشناس | ساعت ۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
4
0
پاسخ
ذوب و لازما میدن یا نه
» زهرا | ساعت ۱۳:۶ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
4
0
پاسخ

با سلام

با توجه به مصوبه چند روز پیش هیات وزیران در خصوص افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی ها و مشمول مالیات بودن آن در سال 95 آیا این موضوع برای ذوب آهن مشکلی ایجاد نمیکند؟
لطفا در این خصوص شفافسازی شود
اکثر سهامداران در قیمت 350 وارد سهم شده اند آن هم با وعده مدیران که متاسفانه در یک شب با کاهش 100 تومن قیمت و رد شدن افزایش سرمایه، عید سیاهی را پشت سر گذاشتن لذا خواهشنمند است برای جلوگیری از ضرر بیشتر، در این خصوص شفافسازی صورت بگیرد.

با تشکر
» محمدزاده | ساعت ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
2
0
پاسخ
با سلام

چرا نظر اینجانب را تایید نمیکنید؟
.... آیا این جمله :
بورس پرس با رویکردی مستقل و حرفه ای و با توجه به عدم وابستگی به هیچ گروه ، صنف و صنعتی ، همه اخبار و مطالب را با دقت حداکثری و بدون هیچ جانبداری مثبت و منفی منعکس می کند تا شاید کمکی باشد برای بازار سرمایه ایران و سهامداران
صحیح است یا نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ