کد خبر: ۲۶۸۸۹
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱/۲۷

مذاکره رنو و سایپا در جریان است ولی فعلا
یک مسئول صنعت خودرو :

مذاکره رنو و سایپا در جریان است ولی فعلا" به توافق نهایی نرسیده

یکی از مسئولان صنعت خودرو که در جریان مذاکرات رنو و سایپا است، گفت: دو طرف همچنان درحال مذاکره هستند ولی به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، وزیر اقتصاد بهمن ماه سال گذشته خبر از انعقاد قرارداد جدید رنو با شرکت ساپیا آن‌هم با مشارکت 50 درصدی ظرف یک ماه را داده بود اما از آن تاریخ تاکنون هنوز دو طرف در حال مذاکره بوده و خبری از امضای قرارداد نیست.

در عین حال یکی از مسئولان صنعت خودرو که در جریان مذاکرات رنو و سایپا است، در این باره می‌گوید: دو طرف همچنان در حال مذاکره هستند ولی به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد خرید بخشی از سهام دو شرکت سایپا توسط رنو مطرح شده، افزود: خرید بخشی ازسهام سایپا کاشان و شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو(بن رو) در این مذاکرات مطرح شده است.

وی تصریح کرد: رنو در قراردادهای جدید خواستار مشارکت با خودروسازان ایرانی است.

 انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
2
1
پاسخ
رنو و سایپا صدرصد توافق میکنن خیلی وقت پیش به هم چراغ سبز نشان داون
» ناشناس | ساعت ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
1
1
پاسخ
تا ثبت افزایش اخیر سایپا، این مذاکرات از طرف سایپا کش ذاذه تا رنو با سرمایه جدید مجبور به اوردن سرمایه بیشتری شود. کاری که ایران خودرو هم با پژو قبل از توافق نهایی بایستی میکرد
» ناشناس | ساعت ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱/۲۸
0
0
پاسخ
فعلا که این کش دادنها پس انداز مارو که در قیمت بالا وارد سهام گروه سایپا شدیم رو تا حالا 40درصد نابود کرده.کلا بورس تو ایران یعنی ضرر و ادم بهتره دلار یا سکه بخره نگهداره حداقل اگر سود هم نکنه ضرر نمیکنه.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ