کد خبر: ۲۶۸۹۰
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱/۲۷

ایجاد فرصتی دیگر برای افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی
یک منبع آگاه به بورس پرس خبر داد:

ایجاد فرصتی دیگر برای افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی "شپلی" + یک احتمال

یک منبع آگاه با اشاره به تاکید مدیریت جدید پلی اکریل بر خروج از ماده ۱۴۱ از ایجاد فرصتی دیگر برای این تصمیم و احتمال اضافه شدن افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی بعلاوه ۱۲۰۰ درصد قبلی خبر داد.

یک منبع آگاه درباره برنامه افزایش سرمایه پلی اکریل به پایگاه خبری بورس پرس، اظهار داشت: مدیریت جدید این شرکت بر خروج از ماده 141 قانون تجارت  تاکید دارد.

وی ادامه داد: برنامه شرکت و گروه مدیریتی جدید "شپلی" این است که علاوه بر افزایش سرمایه 1200 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها که قبلا توسط حسابرس تایید و منتظر تایید سازمان بورس است، از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران نیز استفاه کند که فعلا" در حد 400 درصد است.

وی درباره اتمام مهلت 30 روزه سازمان بورس برای رفع نواقص افزایش سرمایه 1200 درصدی نیز به بورس پرس گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده، فرصت جدیدی در اختیار شرکت قرار داده شده که امید است در این فرصت جدید نواقص برطرف شود و افزایش سرمایه پلی اکریل که از سال پیگیری شده ، به نتیجه برسد.

براساس این گزارش، بهروز اسحاقی مدیر امور مجامع و سهام پلی اکریل نیز پیش از این به بورس پرس اعلام کرده فعلا" درباره افزایش سرمایه مدنظر شرکت هیچ نکته ایی را نمی توان بیان کرد و باید منتظر تصمیم مجمع فوق العاده روز دوشنبه ماند.با توجه به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ای که دوشنبه 30 فروردین برگزار خواهد شد، در مجمع عادی به طور فوق العاده که درباره ماده 141 قانون تجارت است، در مورد افزایش سرمایه تصمیم گیری خواهد شد.

اسحاقی درباره احتمال بازگشایی نماد "شپلی" قبل از مجمع هم به بورس پرس گفته: مدارک لازم به سازمان بورس ارسال شده و بازگشایی یا عدم بازگشایی نماد قبل از دو مجمع پیش رو در اختیار سازمان بورس است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» لادن احمدی | ساعت ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
17
2
پاسخ
بورس پرس واقعا در حق سهادارهای شپلی لطف کردی با این شفاف سازی ات. اگر شما به سهامدارهای شپلی احترام نمی گذاشتی و پیگیر خواسته هاشون نمی شدید . الان بسیاری در گمراهیی مونده بودند. معلوم شد شما به مخاطبانتان احترام می گذاری
» محمدرضا | ساعت ۲۱:۵ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
10
3
پاسخ
سلام . واقعا از شما بخاطر پیگیری هاتون ممنونم. متاسفم از اتهامات ناشایستی که بعضی از سهامدارا به شما زدن ، درحالیکه شما فقط وظیفه اطلاع رسانی رو انجام داده بودید.
» مسعود | ساعت ۲۱:۵ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
10
3
پاسخ
ممنون از پی گیریهای سایت بسیار خوب و تخصصی بورس پرس که با هر زحمتی هم که شده به دنبال اخبار موثق و پیگیری آنها است و امیدواریم که حق به حقدار برسه در آخر و بهترین تصمیم گرفته بشه
» بابک | ساعت ۲۱:۶ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
12
1
پاسخ
ممنوون از اطلاع رسانیتون.تا حدودی خیال ما سهامدارای شپلی رو راحت کردید.سپاسگذارم
» سهام دار | ساعت ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
4
5
پاسخ
ایا منبع اگاه شما موثق است . چرا نام نبردید از چه کسی ؟ تا بازیی برای سوداگران نباشد . و نقش شما در انتشار اخبار موثق در حیطه کاریتان پر رنگ شود . در غیر اینصورت هر سایت خبری می تواند اینگونه که شما خبر رسانی کردید .خبر سازی کند .. منتظر می مانیم برای پاسخ شما
» سعید | ساعت ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
320
2
پاسخ
خدا رو شکر همه چیز داره شفاف میشه فردا زیر 800 باز نمیشه به امید خدا
ممنون بورس پرس اخبار به موقعی بود جبران کردی مرسی
» ناظم | ساعت ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
6
2
پاسخ
از لطف شما بی نهایت سپاسگزاریم
» مجتبی | ساعت ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
3
2
پاسخ
با تشکر از سایت وزین و تخصصی بورس پرس که پیگیر مطالبات سهامداران میباشد من سهامدار ذوب آهن اصفهان هستم و خواهشی که دارم در مورد افزایش سرمایه اینشرکت هم تحقیق نمایید که در چه مرحله ای هست و مسئولان شرکت چه اقداماتی انجام داده اند. ممنون از پیگیری شما
» محمد | ساعت ۹:۵ - ۱۳۹۵/۱/۲۸
3
2
پاسخ
بورس پرس خوشحال مان کردی انشاء ا... خدا خوشحال تان کند درود بخاطر پیگیری تان درود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ