کد خبر: ۲۶۹۵۰
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۱/۲۹

کاهش 10 درصدی مطالبات بزرگترین بانک بورس/مجوز دوم فعالیت ارزی

کاهش 10 درصدی مطالبات بزرگترین بانک بورس/مجوز دوم فعالیت ارزی "وگردش"

بانک صادرات ایران سال گذشته ضمن افزایش 30 درصدی منابع ، بیش از 10درصد مطالبات را کاهش داد و بانک گردشگری هم مجوز مرحله دوم فعالیت های ارزی را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک صادرات ایران که با سرمایه بیش از 5.78 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک حاضر در بورس بشمار می رود، از افزایش 30 درصدی منابع ، 32 درصدی منابع جاری و کاهش بیش از 10 درصدی مطالبات نسبت به ابتدای سال  94 خبر داد.

افزایش سهم بازار "وبصادر" در شاخص های مختلف، تحقق EPS سال گذشته، کاهش هزینه ها از جمله هزینه سود پرداختی و مثبت بودن حساب نزد بانک مرکزی در همة روزها از دیگر دستاوردهای مهم سال ٩٤ اعلام شده است.

براساس این گزارش، بانک گردشگری 600 میلیارد تومانی و حاضر در فرابورس که ساعت 11 سه شنبه 31 فروردین مجمع سالانه برگزار خواهد کرد، قادر به دریافت مجوز مرحله دوم فعالیت های ارزی از سوی بانک مرکزی شد تا از این پس بتواند در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی، بروات اسنادی ، صدور ضمانت نامه های ارزی و انواع نقل و انتقالات و حواله های ارزی فعالیت کند.

"وگردش" اسفند 93 مجوز مرحله اول فعالیت های ارزی را دریافت کرد و در اسفند سال 94 مجوز مرحله دوم این فعالیت برای بانک صادر شد. به این ترتیب بانک گردشگری با تکمیل خدمات بانکی قادر به ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان در سطح بین الملل خواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ