کد خبر: ۲۹۳۵۲
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۲/۱۹

قیمت سهام

قیمت سهام "فاراک" بعد از اعلام رسمی رویدادی مثبت رشد کرد

ماشین سازی اراک از ثبت پالایشگاهی در استان کردستان خبر داد و با افزایش نسبی قیمت سهام در روز جاری مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ماشین سازی اراک در حالی با برگزاری مجمع فوق العاده 27 اسفند سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه 186 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها کرد ( از 220 به بیش از 635 میلیارد تومان) و 23 فروردین هم آن را ثبت کرد که از ثبت پالایشگاهی در استان کردستان خبر داد و با افزایش نسبی و بیش از دو درصدی قیمت سهام در روز جاری مواجه شد.

"فاراک" با انتشار اطلاعیه افشار اطلاعات با اهمیت اعلام کرد: در راستای رعایت ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات به استحضار می رساند این شرکت حسب استعلام انجام شده از وزارت نفت و هماهنگی صورت گرفته با استانداری استان کردستان و با مشارکت شرکت های مهندسی و ساختمان ماشین سازی اراک و پایساز اقدام به ثبت پالایشگاهی در استان کردستان کرده که 98 درصد سهام آن متعلق به این شرکت و 2 درصد مابقی متعلق به شرکت های مذکور(هرکدام به میزان یک درصد) است. مدت احداث پالایشگاه مذکور 2.5 سال ، ظرفیت تولید روزانه 000ر20 بشکه بنزین یورو 4 و یورو 5 و هزینه های برآوردی ساخت آن 145 میلیون یورو است . این در حالی است که توافقات لازم با طرف عراقی در خصوص تأمین خوراک پالایشگاه مذکور برای مدت 5 سال صورت گرفته است.

درحال حاضر آثار مالی اطلاعات افشا شده فوق مشخص نیست و نیاز به بررسی های بیشتر دارد. بنابراین به محض روشن شدن، موضوع در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ