کد خبر: ۲۹۳۵۷
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۲/۱۹

آمار وزارت صنعت از تولید انواع خودرو در فروردین / پراید و پژو در صدر

آمار وزارت صنعت از تولید انواع خودرو در فروردین / پراید و پژو در صدر

بنا بر اعلام وزارت صنعت طی فروردین ۹۵ بیش از ۶۰ هزار و ۲۵۰ دستگاه انواع خودرو تولید شده که پراید و پژو در صدر تولید خودروهای سواری قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش داد: در فروردین ماه سال ۹۴ بیشترین خودروهای سواری تولید شامل شامل پراید  ۷ هزار و ۲۷۷دستگاه، پژو ۴۰۵ به تعداد ۷ هزارو ۹۶۹دستگاه، پژو پارس به تعداد ۷ هزارو ۳۰ دستگاه،  پژو ۲۰۶ به تعداد ۶هزارو ۲۴۷دستگاه، سمند به تعداد۴هزارو ۷۱۸دستگاه؛ تیبا X۲۰۰ به تعداد ۴هزارو ۳۱۳دستگاه، مونتاژ پراید به تعداد هزارو دستگاه، JAC و لیفان به تعداد یک هزار و ۴۶۵دستگاه،پراید نسیم و صبا به تعداد ۲هزار و ۲۱۲دستگاه، پراید دو گانه سوز به تعداد یک هزار و ۷۹ دستگاه، MVM به تعداد ۲هزار و ۷۷۷دستگاه، محصولات رنو به تعداد ۲ هزار و ۷۵۶ دستگاه و تندر ۹۰ به تعداد ۲ هزارو ۲۲ دستگاه تولید شده است.

همچنین ۷۱۳ دستگاه پارس تندر، ۹۳۱ دستگاه دنا 929 دستگاه رانا، 607 دستگاه برلیانس ، ۶۲۷ دستگاه سراتو ، ۳۰دستگاه تیبا دو گانه سوز X۲۰۰ ؛ تعداد  ۸۷۸ دستگاه B۹۰  آسا B۵۰, ۵۰ F به تعداد ۲۳۰دستگاه،تیبا x۱۰۰ به تعداد ۱۶۶دستگاه و مزدا ۳به تعداد ۱۷۲دستگاه تولید شده است.

۲ هزار و ۸۶۷ دستگاه وانت، بالغ بر ۸۶۴ دستگاه کامیون، ۷۱ دستگاه اتوبوس و بالغ بر ۳۳دستگاه مینی بوس نیز در اولین ماه سال 95 تولید شده بود.

به این ترتیب در فروردین ماه سال جاری، تولید انواع خودرو به ۶۰هزارو ۲۵۰ دستگاه و تولید خودروهای سواری به ۵۶ هزارو ۴۱۵ دستگاه رسید.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ