کد خبر: ۳۰۴۵۹
۰:۰ - ۱۳۹۵/۲/۲۶

توقف 3 نماد برای مجمع سالانه+مجمع فوق العاده یک شرکت برای فروش دارایی
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف 3 نماد برای مجمع سالانه+مجمع فوق العاده یک شرکت برای فروش دارایی

در پایان معاملات امروز نماد ۳ شرکت بورسی برای مجمع سالانه و یک شرکت هم برای مجمع فوق العاده و تصمیم گیری درباره فروش دارایی نامنقول بسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز ، نماد سه شرکت بورسی معدنی املاح ایران، سیمان شمال و سیمان فارس نو برای مجمع فوق العاده بسته می شود.

علاوه براین ، نماد شرکت شیشه و گاز برای مجمع فوق العاده و تصمیم گیری سهامداران درباره فروش دارایی نامنقول متوقف خواهد شد.

"کگاز" که پیش از این مجمع 28 اردیبهشت را لغو کرده بود در همان تاریخ و ساعت 10 سه شنبه جاری مجمع فوق العاده را در محل شرکت گسترش پایاصنعت (هلدینگ سینا پاد) برگزار می کند.

سعید بیات مدیرعامل این شرکت 25 میلیارد تومانی، 27 دی سال گذشته شایعه فروش زمین کارخانه مهرآباد و مشارکت در ساخت را تکذیب کرده بود.

مجمع سالانه معدنی املاح ایران ساعت 10 صبح سه شنبه در دفتر مرکزی شرکت، سیمان شمال (دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده برای تغییر سال مالی ) ساعت 9 و 11 سه شنبه در هتل پارسیان اوین و مجمع سیمان فارس نو ساعت 15 همان روز در سالن تلاش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» داود یزدانی راد | ساعت ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۲/۲۶
0
0
پاسخ
بنده ۲۰۰۰۰ سهام شرکت را دارم ,لطفا زمان کلیه مجامع عمومی شرکت را از طریق ایمیل به اطلاع سهامداران برسانید تا بتوانند در مجامع شرکت و از وضعیت شرکت باخبر شوند,
ویا بصورت پیامک به اطلاع سهامداران برسانید, ممنون
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ