کد خبر: ۳۰۴۶۹
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۲/۲۶

دومین افزایش سرمایه

دومین افزایش سرمایه "خنصیر" با ۳۶ درصد/ "وسبحان" هم با ۱۵ درصد

شرکت بورسی نصیر ماشین با اعلام دومین افزایش سرمایه 36 درصدی از دو محل، با رشد قیمت سهام مواجه شد. سرمایه گذاری سبحان هم برنامه افزایش سرمایه ۱۵ درصدی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مهندسی نصیر ماشین که در مجمع 25 اسفند و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ، سرمایه اسمی را از 5.5 به بیش از 8.7 میلیارد تومان رسانده (معادل 58 درصد) بار دیگر در صدد افزایش سرمایه برآمده است.

"خنصیر" در نظر دارد این بار از سود انباشته و آورده نقدی و مطالبات سهامداران، 36 درصد دیگر افزایش سرمایه دهد. در این صورت سرمایه اسمی این شرکت به 13.7 میلیارد تومان خواهد رسید

اعلام این تصمیم موجب شد تا سهام "خنصیر" امروز با رشد قیمت 4 درصدی مواجه شود.

همچنین سرمایه گذاری سبحان که 7 بهمن سال گذشته با کشف قیمت 149 تومانی هر سهم به جمع شرکت های بازار اول معاملات فرابورس پیوسته ، قصد افزایش سرمایه بیش از 15 درصدی کرده است.

هیات مدیره "وسبحان" بعد از مصوبه 30 فروردین ، گزارش توجیهی افزایش سرمایه از 130 به 150 میلیارد تومان را به حسابرس ارسال کرده تا درصوت تایید و سپس مجوز سازمان بورس، اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند. این تامین مالی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران بوده و طرف پوشش بخشی از هزینه های شهرداری ملک بلوار فردوس خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» KH | ساعت ۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
پاسخ
انشاالله بعدازعیدبه 700تومان میرسه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ