کد خبر: ۳۰۵۵۵
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۲/۳۱

"ثالوند"دوشنبه معرفی می شود/ زمان احتمالی عرضه اولیه ۱۰ درصد دومین شرکت

سرمایه گذاری مسکن الوند زمان جلسه معارفه را دوشنبه جاری تعیین کرد تا احتمالا" طی روزهای آینده با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام، به عنوان دومین شرکت جدید سال ۹۵ وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری مسکن الوند که از 7 فروردین سال جاری که به عنوان پنجاه و پنجمین شرکت در بازار اول معاملات فرابورس و در گروه املاک و مستغلات درج نماد شده و در نوبت عرضه اولیه سهام ایستاده ، دوشنبه جاری برای سرمایه گذاری معرفی می شود تا احتمالا" چهارشنبه جاری به عنوان دومین شرکت جدید سال ( بعد از کاغذ پارس) وارد بازار سهام شود.

با این حال باید منتظر اطلاعیه رسمی شرکت فرابورس درباره زمان قطعی عرضه اولیه بود.

براساس این گزارش، طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است ساعت 14:30 دوشنبه جاری 3 خرداد، آخرین وضعیت مالی و عملیاتی "ثالوند" در محل سهامدار عمده یعنی گروه سرمایه‌گذاری مسکن واقع در بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، نبش خیابان ششم برگزار شود.

سرمایه اسمی سرمایه گذاری مسکن الوند در تیر سال گذشته از 5 به 30 میلیارد تومان رسیده و دی ماه سال گذشته از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است.

این شرکت در برابر پیش بینی سود 539 ریالی هر سهم سال مالی جاری، در عملکرد میاندوره ای 6 ماهه منتهی به اسفند 94  قادر به تحقق 5 درصد یعنی 27 ریال از سود شده و چهارشنبه گذشته، علیرضا نوربهشت مدیرعامل این شرکت با ارسال نامه ای به سازمان بورس توضیحات را داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ