کد خبر: ۳۰۵۶۶
۰:۰ - ۱۳۹۵/۳/۱

آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی
در گفت وگوی بورس پرس با مقام مسئول شرکت اعلام شد:

آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی "خاهن" از تجدید ارزیابی دارایی

مدیر امور سهام آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را اعلام کرد.

حسین پاکنژاد در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه 150 درصدی آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ که طی روزهای گذشته با حرف و حدیث هایی مواجه شده ، اظهار داشت: این شرکت پیش از این، اوایل آبان و اواخر بهمن سال گذشته برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را مطرح کرده بود که بعد از ارزیابی مجدد ، قرار شد به جای 100 درصد، 150 درصد به سرمایه اضافه شود.

 وی ادامه داد: برهمین اساس، هیات مدیره شرکت بعد از مصوبه 26 اسفند سال گذشته ، 31 فروردین درخواست افزایش سرمایه از 32 به بیش از 80 میلیارد تومان را مطرح کرده و بعد از ارایه مدارک به سازمان بورس و رفع برخی اشکالات، منتظر صدور مجوز است که با توجه به درخواست این تامین مالی در سال گذشته، مشمول معافیت مالیاتی است.

این مقام مسئول در برابر این سئوال که با این اوصاف چه زمانی تکلیف این درخواست مشخص خواهد شد و آیا امکان برگزاری همزمان مجمع فوق العاده و سالانه وجود دارد یا خیر؟ به بورس پرس توضیح داد: واقعیت این است که پیگیری مسئولان  آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران هر هفته ادامه دارد و طبق آخرین پیگیری ها، بررسی های از این درخواست به اتمام رسیده است. انتظار می رود طی همین هفته یا هفته بعد، مجوز سازمان بورس صادر شود.

پاکنژاد ادامه داد: بنابراین به احتمال زیاد افزایش سرمایه 150 درصدی "خاهن" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، اولین مورد در سال جاری خواهد بود. در این میان مسئولان شرکت در نظر دارند تا در اولین فرصت و قبل از مجمع سالانه، اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده و اعمال افزایش سرمایه کنند تا امکان اصلاح ساختار مالی فراهم شود.

انتهای پیام 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ