کد خبر: ۳۰۶۱۵
۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۳/۴

مالیبل سایپا هم درخواست افزایش سرمایه ۳۲۰ درصدی از تجدید ارزیابی ها داد

مالیبل سایپا هم درخواست افزایش سرمایه ۳۲۰ درصدی از تجدید ارزیابی ها داد

مالیبل سایپا هم بعد از چند شرکت دیگر درخواست افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی ها داده که ۳۲۰ درصد است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی طی سال جاری چند شرکت بورسی و فرابورسی درخواست افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی ها داده و منتظر تصمیم سازمان بورس هستند که مالیبل سایپا هم درخواست افزایش سرمایه از این محل را داده که 320 درصد است.

این زیرمجموعه سایپا در نظر دارد سرمایه 35 میلیارد تومانی را به بیش از 146.9 میلیارد تومان برساند تا قادر به منظور اصلاح ساختار سرمایه و با استفاده از قانون حداکثر از توان تولیدی وخدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات شود.

گزارش توجیهی این درخواست بعد از مصوبه 21 بهمن سال گذشته هیات مدیره ، دیروز به حسابرس ارسال شده تا بعد از تایید، روانه سازمان بورس شود.

براساس این گزارش، سایپا اسفند سال گذشته اقدام به عرضه بلوک ۹۹.۹ درصدی مالیبل سایپا به شرکت زیر مجموعه یعنی مگاموتور واگذار کرد تا این شرکت قادر به انجام افزایش سرمایه شود.

شرکت مالیبل سایپا از 26 بهمن سال گذشته و نماد معاملاتی "خلیبل" در بازار پایه فرابورس درج شده است. این شرکت وابسته به سایپا دارای سرمایه اسمی 35 میلیارد تومانی بوده از مهرماه 1344 تاسیس و از اوایل 1348 در زمینه ریخته گری و ماشین کاری قطعات خودرو به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ