کد خبر: ۳۰۶۳۷
۰:۴ - ۱۳۹۵/۳/۵

زمان عرضه اولیه زیرمجموعه پارسان مشخص شد/ واگذاری ۵درصدی
به عنوان سومین شرکت جدید سال:

زمان عرضه اولیه زیرمجموعه پارسان مشخص شد/ واگذاری ۵درصدی"حپارسا"

عرضه اولیه ۵ درصد سهام شرکت حمل ونقل ریلی پارسیان که زیرمجموعه کوچک پارسان است مشخص و جزییات سومین عرضه اولیه سال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عرضه اولیه دیروز 10 درصد معادل 30 میلیون سهم سرمایه گذاری مسکن الوند با قیمت 220 تومانی هرسهم ، زمان سومین عرضه اولیه سال هم مشخص شد که مربوط به زیرمجموعه کوچک پارسان است.

براساس این گزارش، حمل ونقل ریلی پارسیان درحالی از 19 اردیبهشت در بازار دوم فرابورس درج نماد شده و در نوبت عرضه اولیه سهام قرار گرفته بود که مقرر شده شنبه آینده 8 خرداد 5 درصد این شرکت واگذار شود.

این عرضه شامل تنها 5 میلیون سهم بوده و 3 میلیون برای کشف قیمت و 2 میلیون برای معامله گران آنلاین تخصیص یافته است. سهمیه هر کارگزار با همه شعب نیز 30 هزار سهم بوده و صندوق های سرمایه گذاری هم نمی توانند اقدام به خرید سهام این شرکت کنند.

شرکت حمل ونقل ریلی پارسیان در حالی به عنوان هفتاد و یکمین شرکت در گروه حمل و نقل ، انبار داری و ارتباطات درج شده بررسی های اولیه بورس پرس از اطلاعات محدود این شرکت حکایت از آن دارد که بیش از 91.8 درصد سهام توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان متعلق به هلدینگ نفت و گاز پارسیان بوده و 7.7 درصد هم در اختیار سرمایه گذاری حمل و نقل تامین است.

سرمایه اسمی "حپارسا" هم 10 میلیارد تومان و سال مالی آن 31 شهریور است.  

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۲۲:۴ - ۱۳۹۵/۳/۵
0
0
پاسخ
آخه 2 میلیون سهم برای آنلاینی ها!!!؟ به چه درد می خوره؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ