کد خبر: ۳۰۶۷۹
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۳/۸

انتقاد از بازنشر اخبار بدون منبع در سایت‌ها و تلگرام/ دو نهاد رسیدگی می کنند
وزیر ارتباطات:

انتقاد از بازنشر اخبار بدون منبع در سایت‌ها و تلگرام/ دو نهاد رسیدگی می کنند

وزیر ارتباطات از تولید و بازنشر اخبار بدون منبع در سایت‌ها و کانال‌های تلگرام انتقاد کرد و از رسیدگی دو نهاد به محتواهای فضای مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با انتقاد از تولید و بازنشر اخبار بدون منبع در سایت‌ها و کانال‌های تلگرام، از ساماندهی محتوای شبکه‌های مجازی توسط وزارت فرهنگ و شورای عالی فضای مجازی خبر داد و گفت: در حالی همه مردم به فضای مجازی دسترسی دارند که این موضوع دارای جنبه‌های خوب و بد است.

وی ادامه داد: در گذشته همه خبرها شناسنامه‌ دار بود اما امروزه سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی متعددی اقدام به انتشار اخبار بدون منبع و شناسنامه می کنند که از بدی‌های فضای مجازی است. به همین دلیل شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارشاد به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

واعظی ادامه داد: همه تلاش خود را برای مسدود شدن کانال‌های مستهجن تلگرام بکار برده و تا کنون از چندین روش تعداد زیادی از کانال‌ها مسدود شده‌اند. علاوه بر این مسئولان تلگرام به دنبال راه‌اندازی ربات‌هایی برای جلوگیری از آپلود فایل‌های مستهجن بوده و هر کانال مستهجن معرفی شده ظرف 6 ساعت مسدود می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ