کد خبر: ۳۰۷۱۱
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۳/۱۰

"بالبر"مقبول بجای ۲۰۰ درصد مجوز۱۰۰ درصدی گرفت/ ابهام در مجوز یک شرکت

کابل البرز که طی ۹ روزکاری با رشد ۳۷ درصدی قیمت سهام مواجه شده به جای افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی مدنظر، مجوز ۱۰۰ درصدی گرفت و مجوز افزایش سرمایه عمران فارس هم به دلیل اختلال در کدال ، مبهم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کابل البرز که طی 9 روز کاری اخیر با رشد 37 درصدی قیمت سهام مواجه و به یکی از سهام مقبول تبدیل شده، از آذر سال گذشته پیگیر افزایش سرمایه 200 درصدی از دو محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها بود اما سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت را صادر کرد.

به این ترتیب سرمایه اسمی 11.4 میلیارد تومانی "بالبر" از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به 22.8 میلیارد تومان خواهد رسید.

اما شرکت عمران و توسعه فارس درحالی طبق مصوبه مجمع فوق العاده دی 93 اختیار افزایش سرمایه از 30.6 به 100 میلیارد تومان را به هیات مدیره تفویض کرده که در مرحله اول سرمایه آن به 59.8 میلیارد تومان رسید و قرار بوده و هست که در مرحله دوم به 100 میلیارد تومان برسد.

براساس این گزارش، در این میان سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه "ثفارس" را صادر کرده اما این مجوز به دلیل وجود اختلال در کدال قابل مشاهده نیست تا به طور قطع مشخص شود آیا مجوز صادره با برنامه افزایش سرمایه منطبق هست یا خیر؟

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ