کد خبر: ۳۰۷۱۴
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۳/۱۰

میدکو درخواست افزایش سرمایه مرحله دوم را ارایه کرد تا ۲.۴ هزار میلیاردی شود

میدکو درخواست افزایش سرمایه مرحله دوم را ارایه کرد تا ۲.۴ هزار میلیاردی شود

هیات‌مدیره هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) درخواست افزایش سرمایه مرحله دوم را داد تا درصورت مجوز سازمان بورس ۲.۴ هزار میلیارد تومانی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه معروف به میدکو که با سرمایه 2.2 هزار میلیارد تومانی در بازار فرابورس حضور دارد، درنظر دارد 10 درصد افزایش سرمایه دهد.

این برنامه طبق تصمیمات مجمع فوق العاده 10 مهر 93 است که طی آن قرار شده سرمایه 1.68 هزار میلیارد تومانی به 3.38 هزار میلیارد تومان برسد. در این میان سرمایه میدکو اردیبهشت سال گذشته با 31 درصد افزایش به 2.2 هزار میلیارد تومان رسیده و هیات مدیره آن در نظر دارد در مرحله دوم سرمایه شرکت را به 2.42 هزار میلیارد تومان برساند.

این تامین مالی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران بوده و قرار است در صورت مجوز سازمان بورس، صرف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه با هدف تامین مالی دو طرح تولید گندله سنگ آهن و تولید فولاد شود.

براساس این گزارش، بانک پاسارگاد بعد از فروش بلوک 9 درصدی میدکو در اسفند سال گذشته ، در فروردین سال جاری برای دومین بار برنامه عرضه بلوکی سهام این شرکت را در پیش گرفته بود تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری آن خارج شود اما به نتیجه ایی نرسید.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ