کد خبر: ۳۰۷۵۵
۰:۵ - ۱۳۹۵/۳/۱۲

بزرگترین شرکت بورس عرضه عمده دارد/ زمان و شرایط واگذاری ۱۷۹ میلیارد تومانی
توسط زیر مجموعه سرمایه گذاری امید:

بزرگترین شرکت بورس عرضه عمده دارد/ زمان و شرایط واگذاری ۱۷۹ میلیارد تومانی

فولادمبارکه که بزرگترین شرکت بورسی از لحاظ سرمایه اسمی بشمار می رود با عرضه عمده ۱.۵ درصدی سهام به ارزش پایه ۱۷۹ میلیارد تومانی توسط زیر مجموعه سرمایه گذاری امید مواجه شده است. ۱

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولادمبارکه که با اعمال افزایش سرمایه 50 درصدی در مجمع فوق العاده 20 مهر سال گذشته به بزرگترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل شده (با سرمایه 7.5 هزار میلیارد تومانی) ، با عرضه عمده سهام مواجه شده است.

براساس این گزارش، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید که زیر مجموعه سرمایه گذاری امید بوده و مالک 1.5 درصد این شرکت فولادی است در نظر دارد یک میلیارد و 149 میلیون و 667 هزار و 97 سهم "فولاد" را به صورت یکجا و نقد و یا نقد و اقساط واگذار کند.

این تعداد سهام به قیمت پایه هر سهم 156 تومان و با 20 درصد نقد با مهلت پرداخت 9 روزه و باقی 4 قسط 6 ماهه با نرخ سود 15 درصدی توسط کارگزاری بانک سپه روانه میز فروش خواهد شد.

در این رابطه مدیریت عملیات بازار نقد شرکت بورس اعلام کرده کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقداً یا به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپردهگذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه کنند .

همچنین خریداران باید جهت بررسی و رعایت ضوابط بررسی شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق تقدم که بر روی سایت بورس قابل دسترسی است، نسبت به تکمیل فرم پیوست تا قبل از عرضه اقدام و نسبت به ارسال آن به معاونت بازار از طریق کارگزار خود اقدام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ