کد خبر: ۳۰۷۸۸
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۳/۱۴

قرارداد سایپا و سیتروئن تا دو هفته آینده امضا می شود
مدیرعامل شرکت با اعلام زمان بهره برداری خط تولید الجزایر:

قرارداد سایپا و سیتروئن تا دو هفته آینده امضا می شود

مدیرعامل سایپا با اعلام بهره برداری خط تولید الجزایر تا پایان سال جاری گفت: قرارداد سایپا و سیتروئن تا دو هفته آینده امضا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی جمالی با بیان اینکه پروژه الجزایر در راستای توسعه صادرات و برای برخورداری از حمایت های ناشی از تولید در آن کشور از سال گذشته آغاز شده، چهارشنبه به ایرنا گفت: الجزایر دومین بازار بزرگ خودروی قاره آفریقا بعد از آفریقای جنوبی است که در مرحله اول 16 میلیون دلار سرمایه گذاری شده و به 33میلیون دلار سرمایه در گردش نیاز است. در کل حجم سرمایه گذاری حدود 50 میلیون دلار برآورد می شود.

وی ادامه داد: در مراحل بعدی و با توسعه پروژه و دستیابی به ظرفیت تولید 20 هزار دستگاه بصورت سالیانه، این مبلغ به 300 میلیون دلار افزایش خواهد یافت. سهم سایپا در این همکاری 25 درصد و سهم طرف الجزایری را 75 درصد است. محصولات مورد توافق برای تولید در الجزایر شامل پنج مدل خودرو سواری (تیبا، تیبا 2، ساینا، سایپا 111 و سایپا 131) و سه مدل وانت (پادرا، سایپا 151 و ریچ) و یک مدل خودروی تجاری است.

به گفته این مقام مسئول صادرات سایپا در سال جاری شامل 34 هزار دستگاه است.

جمالی در مورد همکاری با سیتروئن فرانسه هم گفت: قرارداد همکاری با سیتروئن خردادماه امسال امضا می شود؛ همچنین سایت کاشان بعنوان محل اجرای همکاری دو شرکت نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری های بین المللی سایپا در مراحل خوبی قرار دارد و این شرکت با آرامش مذاکرات را ادامه می دهد، ادامه داد:: براساس سیاست های دولت، به طور حتم باید طرف خارجی نیز سرمایه گذاری و صادرات داشته باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ