کد خبر: ۳۰۸۵۶
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۳/۱۸

مهمترین برنامه رئیس جدید بیمه مرکزی اعلام شد/ تهیه برنامه جامع توسعه صنعت

مهمترین برنامه رئیس جدید بیمه مرکزی اعلام شد/ تهیه برنامه جامع توسعه صنعت

رئیس بیمه مرکزی از تهیه برنامه جامع توسعه صنعت بیمه و عدم دنباله روی از شرکت های بین المللی خبر داد و مهمترین برنامه را نظارت جدی و حمایت از شرکت های بیمه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی که به تازگی به ریاست بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است، به ایرنا گفت:  برنامه جامعی برای توسعه صنعت بیمه در دست تهیه است که فعالیت های داخلی، بین المللی و توسعه ای این صنعت را در بر می گیرد. جزییات مربوط به این برنامه پس از به نتیجه رسیدن و در آینده نزدیک به طور رسمی اعلام می شود.

وی درباره ورود شرکت های بین المللی بیمه به ایران پس از برجام گفت: این شرکت ها می آیند و مذاکره می کنند ولی ما دنباله رو آنها نیستیم، برای خود برنامه داریم و بر اساس آن پیش می رویم.

این مقام مسئول مهمترین برنامه خود در بیمه مرکزی ایران را نظارت جدی و حمایت از شرکت های بیمه عنوان کرد و گفت: ابتدا باید به صنعت بیمه سامان دهیم.  برای بیمه های نو که کمبود جدی صنعت بیمه است و نیز قبول بیمه در خارج از کشور که نوعی صادرات غیرنفتی است، برنامه داریم که به زودی اعلام می شود.

همتی با اشاره به ابلاغ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه از سوی رئیس جمهوری اظهار داشت: در گام نخست باید آیین نامه های مربوط به این قانون تهیه و به شرکت های بیمه ابلاغ شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ