کد خبر: ۳۰۸۶۲
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۳/۱۸

تخصیص ۲.۵ و ۳ هزار میلیارد تومان برای صادرات و طرح های کشاورزی و صنعتی
صندوق توسعه ملی تصویب کرد:

تخصیص ۲.۵ و ۳ هزار میلیارد تومان برای صادرات و طرح های کشاورزی و صنعتی

هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست روحانی با تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صادرات کالاهای ایرانی و ۳ هزارمیلیارد تومان اعتبار طرح های توسعه ای کشاورزی و صنعتی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در آخرین جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی که به ریاست روحانی برگزار شد، ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صادرات کالاهای ایرانی و ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه در گردش طرح های توسعه ای کشاورزی و صنعتی اختصاص یافت.

سید صفدر حسینی رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با ارائه گزارشی از منابع، مصارف و اقدامات این صندوق تا پایان سال ۱۳۹۴ گفت: تمامی ارکان صندوق توسعه ملی نسبت به فعالیت شفاف و قانونی این صندوق اجماع نظر دارند.

وی همچنین با ارائه گزارشی از چگونگی تامین مالی پروژه های مختلف از جمله طرح‌های نیروگاهی، کشاورزی و گردشگری و غیره خاطرنشان کرد: نحوه تنظیم قراردادها با بانکها و تامین مالی طرح ها و پروژه ها، فنی و حقوقی، دارای منطق اقتصادی بوده و در حال حاضر صندوق توسعه ملی هیچ معوقه ارزی و ریالی ندارد.

حسینی ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی برای همکاری با صندوق‌های بین‌المللی در راستای بهره‌گیری از فرصت‌های جدید ایجاد شده در مناسبات بین‌المللی پس از برجام را تشریح کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ