کد خبر: ۳۰۹۷۲
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۳/۲۵

ایران خودرو نامه جعلی فضای مجازی را تکذیب کرد/ نماد مجاز شد
درباره واگذاری زیر مجموعه ها و بعد از تعدیل 22 درصدی:

ایران خودرو نامه جعلی فضای مجازی را تکذیب کرد/ نماد مجاز شد

ایران خودرو بعداز تعدیل ۲۲ درصدی سود ۹۴، مطالب نامه جعلی منتشره در فضای مجازی و مربوط به واگذاری زیرمجموعه ها را تکذیب کرد. همچنین نماد این شرکت از وضعیت ممنوع به مجاز تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درپی ممنوع شدن نماد ایران خودرو در لحظات قبل از پایان معاملات، این شرکت 1.53 هزار میلیارد تومانی با انتشار صورت‌های مالی سال مالی 29 اسفند گذشته (حسابرسی نشده) سود هر سهم را با 22 درصد افزایش از 45 به 55 ریال افزایش داد.

براساس این گزارش، با ممنوع شدن وضعیت نماد این شرکت، برخی کارشناسان اعلام کردند هر چند سود هر سهم ایران خودرو 22 درصد بیشتر شده اما طبق دستورالعمل و به دلیل عدم افزایش بیش از 5 تومانی سود، نباید نماد این شرکت ممنوع یا متوقف شود.

دراین میان نماد "خودرو" دقایقی پیش مجددا" مجاز و این موضوع برطرف شد اما معاون اقتصادی ایران خودرو با ارسال نامه ایی به سازمان بورس،مطالب نامه جعلی منتشره در فضای مجازی و مربوط به واگذاری زیرمجموعه ها را تکذیب کرد.

 پیش از این و نیمه اسفند سال گذشته، ایران خودرو بعد از دو شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو و سرمایه گذاری سمند، رسما" از فروش ۶۸ درصد سهام محورسازان خبر داده بود.

نامه ارسال کامیار عطایی و تکذیبه وی به شرح زیر است:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۳/۲۵
12
5
پاسخ
خودرویی به استقبال گزارش افتضاح سه ماهه میرن همچنان حبابن
» سعید عزت پناهی | ساعت ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۳/۲۵
0
0
پاسخ
با سلام و عرض ادب
مثلی داریم با عنوان : قربون برم خدا رو - یک بوم و دو هوا رو
در صورتیکه مسئولین سازمان بورس قانونی را دارند که در صورت تغییر زیر 5 تومانی ، نماد نباید مسدود شود ، چرا در چند روز پیش نماد شبندر با تغییر از -2 تومان به +1.7 تومان ، نماد مسدود شد و بعد با چند روز تاخیر باز شد و اینهمه منفی نثار جان پالایشگاهها کرد.
لطفا قوانین را شفاف و به اطلاع بازاریان برسانید و با همه یکسان برخورد کنید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ