کد خبر: ۳۰۹۸۳
۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۳/۲۶

مخالفت شدید وزیر اقتصاد با ارایه اطلاعات سهامداران حقیقی/ طیب نیا مقاومت کرد
عضو شورای عالی بورس به بورس پرس خبر داد:

مخالفت شدید وزیر اقتصاد با ارایه اطلاعات سهامداران حقیقی/ طیب نیا مقاومت کرد

عضو شورای عالی بورس از مخالفت شدید وزیر اقتصاد با ارایه اطلاعات سهامداران حقیقی خبر داد و گفت: بنابر اعلام وزیر اقتصاد اطلاعات سهامداران محرمانه بوده و به هیچ مرجعی داده نخواهد شد.

یک عضو شورای عالی بورس در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، با اشاره به جلسه دیروز شورای عالی بورس که با تصویب صورت های مالی سال گذشته و معرفی 4 عضو جدید شورا به هیات دولت برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه نامه سازمان هدفمند سازی یارانه ها به وزیر اقتصاد مبنی بر دریافت اطلاعات هویتی کلیه سهامداران حقیقی به منظور قطع یارانه ها مطرح شد که با مخالفت شدید طیب نیا همراه بود.

وی ادامه داد: در این جلسه اعلام شد یکی از دلایل ریزش روزهای اخیر شاخص و کاهش قیمت ها و خروج برخی فعالان از بازار سرمایه همین نامه و درخواست غیر متعارف بود که طیب نیا تاکید کرد به رغم مهلت ارایه اطلاعات تا 15 خرداد، تاکنون وزارت اقتصاد اطلاعاتی نداده و نخواهد داد.

وی افزود: وزیر اقتصاد هم معتقد بود اطلاعات سهامداران در همه جای دنیا و از جمله ایران محرمانه بوده و وزارت اقتصاد حاضر به ارایه این نوع اطلاعات به هیچ مرجعی نخواهد بود.

به گفته این عضو شورای عالی بورس، واکنش وزیر اقتصاد به این موضوع با رضایت و حمایت دیگر اعضا شورا همراه بود و انتظار می رود این موضوع و نگرانی با پیگیری های مسئولان برطرف شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سهامدار | ساعت ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۳/۲۶
6
0
پاسخ
شما کارمزد بورس رو کم کنید ، وضعیت بورس رو بهتر کنید ، ما سهامدارا خودمون میریم انصراف میدیم .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ