کد خبر: ۳۰۹۹۲
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۳/۲۶

زمان قطعی عرضه

زمان قطعی عرضه "گوهران" مشخص شد/ جزییات وگذاری ۵ درصد ششمین شرکت

زمان قطعی عرضه اولیه سهام گوهران امید یکشنبه آینده شد که قرار است به جای ۱۰ درصد ، ۵ درصد سهام این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی به عنوان ششمین شرکت جدید واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری امید بعد از عرضه اولیه 10 درصد سهام تابان هور در هفته گذشته،آماده عرضه اولیه توسعه گوهران امید شده اما به جای 10 درصد ، قرار است 5 درصد سهام آن در بازار اول معاملات فرابورس عرضه شود.

به این ترتیب ، یکشنبه آینده 30 خرداد 100 میلیون سهم "گوهران" در بازار اول معاملات فرابورس واگذار خواهد شد. در این عرضه 50 میلیون سهم برای کارگزاران فرابورس و جهت کشف قیمت و 50 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین تخصیص یافته که بعد از اتمام زمان معاملات و احتمالا" ساعت 12:40 دقیقه قابل خرید خواهد بود.

سهمیه هر کارگزار با همه شعب و همچنین همه صندوق های سرمایه گذاری هم هر کدام 240 هزار سهم تعیین شده است.

براساس این گزارش، توسعه گوهران امید که با سرمایه 200 میلیارد تومانی فعالیت می کند دیروز درباره اثر واگذاری 1.5 درصد سهام فولاد مبارکه توضیح داده و اعلام کرده این واگذاری آثار سود یا زیانی به همراه نداشته است.

این شرکت برای سال مالی 30 آذر سال گذشته 211 ریال زیان محقق کرده و در نتیجه در مجمع سالانه مربوطه که 22 فروردین برگزار شد، سودی برای تقسیم نداشت.

گوهران امید بعد از 4 شرکت فرابورسی کاغذپارس، سرمای گذاری مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان و تابان هور و شرکت بورسی واسپاری ملت، ششمین شرکت جدیدی است که وارد بازار سهام خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ