کد خبر: ۳۱۰۸۶
۷:۰ - ۱۳۹۵/۴/۱

سایپا همکاری با سیتروئن را نهایی کرده/لزوم انعقاد قرارداد با شرکتهای برتر
رئیس سازمان گسترش:

سایپا همکاری با سیتروئن را نهایی کرده/لزوم انعقاد قرارداد با شرکتهای برتر

رئیس سازمان گسترش با تعریف و تجمید از مدیرعامل ساییا،گفت: این شرکت همکاری با سیتروئن را نهایی کرده و باید به سوی انعقاد قراردادهای جدید و مشارکت با شرکتهای برتر دنیا حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور معظمی در بازدید از شرکت‌ مگاموتور و مرکز تحقیقات سایپا گفت: صنعت خودرو، با زندگی روزمره مردم در ارتباط مستقیم است و با توجه به فراهم نبودن زیرساخت خودروهای عمومی شاهد استفاده اکثر مردم از خودرو به صورت تک سرنشین در کشور هستیم.

این مقام مسئول از مدیرعامل گروه سایپا به دلیل جهت اقداماتی برای روند حرکتی تعریف کرد و گفت: جمالی سایپا را از گرداب و تلاطم ها نجات داد. همه باید با تلاش بیشتر به مدیر عامل گروه کمک کنیم تا این گروه بتواند سهم بازار خود را افزایش دهد.

معظمی بعد از اعلام نکاتی درباب توانمندی های ساپیا و سه خصوصیت برخورداری از نیروهای جوان، توجه به بازار و نگاه به مشتری مداری و تنوع محصول ، افزود: انتظار مردم از دست اندرکاران سایپا این است که خودروهایی تولید کنند که به لحاظ ایمنی، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش توانمند باشند تا رضایت بازار تامین شود و بر اساس بررسی انجام شده در مدت مدیریت جدید این گروه، این حوزه‌ها پر قوت تر دنبال شده است.

وی افزود: آنچه در این بازدید دیده شد نوید آینده بسیار خوبی برای مجموعه سایپا است و باید مشکلات را با مدیریت بهینه به سمتی حرکت دهیم که خللی به روند این حرکت وارد نشود.

رئیس سازمان گسترش گفت: خوشبختانه سایپا همکاری با سیتروئن را نهایی کرده و باید یکی از اولویت های مدیریت سایپا حرکت به سوی انعقاد قراردادهای جدید و مشارکت با شرکت های برتر دنیا باشد. هدف این قرارداد ارتقای کیفیت، بهبود مدیریت، افزایش فروش، سهم بازار و افزایش صادرات از طریق بازار سیتروئن است و انعقاد این قرارداد بدیع و قابل ستایش است.

معظمی افزود: سایپا باید برای همکاری با شرکای خارجی و حضور در بازارهای بین المللی تلاش کند. تاکید دولت و خواست وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گسترش این نوع همکاری های خارجی است. در قرارداد جدید سایپا و سیتروئن، شرکت خارجی سرمایه گذاری کرده و ما هم با افزایش بهره وری در شرکت داخلی خودمان توانسته ایم به صورت شراکت 50-50 حضور یابیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۴/۱
4
1
پاسخ
... چند ساله مردمو سر کار گذاشتین همش میگین قرارداد نهایی شده. مگه آپولو میخواین هوا کنین. ارم استرانگ که اولین بار میخواست بره فضا این همه حرف نزد... یکی دیگه بیاد سه سوته کارو تموم کنه.

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ