کد خبر: ۳۱۱۱۵
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۴/۲

شایعات مزایده ۶۲ درصد سه مالک گروه بهمن ادامه دار شد/ در انتظار روشن شدن

شایعات مزایده ۶۲ درصد سه مالک گروه بهمن ادامه دار شد/ در انتظار روشن شدن

شایعات مربوط به مزایده ۶۲ درصد سهام سه مالک گروه بهمن و خریدار این بلوک همچنان ادامه دارد و موجب شد تا سهام "خبهمن" دیروز و امروز با رشد قیمت و صف خرید همراه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام مزایده 62 درصد سهام سه مالک گروه بهمن و بازگشایی پاکت های این مزایده در سه شنبه گذشته 25 خرداد، از قرار معلوم این معامله انجام شده اما تاکنون نام خریدار یا خریداران قطعی و اعلام نشده تا تنور شایعات این موضوع همچنان گرم بماند.

براساس این گزارش، پیش از این اخبار غیر رسمی و تایید نشده از حضور مستقیم یا غیر مستقیم شرکت قطعه ساز کروز حکایت داشتند و سپس نام موسسه خیریه جوانان به میان آمد. دیروز اما شایعاتی مبنی بر خرید این بلوک توسط شرکتی به نام گلرنگ موتور فامیلی به میان آمده است.

درمیان در حالی امروز شاخص ها مثبت شده و موجی از رشد قیمت سهام شکل گرفته که با توجه به صف شدن بیشتر نمادها از جمله گروه بهمن، جا دارد بعد از گذشت 9 روز از انجام مزایده فوق ، تکلیف این مزایده اعلام شود تا اولا" صحت و سقم شایعات مشخص شده و شائبه رانت اطلاعاتی در این موضوع برطرف شود و دوما" سهامداران با اطلاعات روشن و شفاف اقدام به تصمیم گیری کرده و اسیر جهت سازی ها و شایعات نشوند. 

چرا که در اثر عدم شفاف سازی و عدم تقارن در دسترسی به اطلاعات واقعی، عده ای مبادرت به فروش سهام کرده که با رشد قیمت و صف خرید متضرر می شوند. عده ای هم اقدام به خرید کرده اند که شائبه برخورداری از اطلاعات نهانی مطرح شده است.

پیگیری های بورس پرس حکایت از آن دارد که سازمان بورس درخواست ارایه اطلاعات و توضیحات را کرده و پیگیر روشن شدن این موضوع است و به نظر می رسد طی روزهای آینده تکلیف این معامله روشن شود. اما جا دارد نهاد شورای رقابت که در مورد صنعت خودرو و حساسیت دارد در خصوص مالک جدید گروه بهمن و اهلیت آن بررسی های را انجام دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ