کد خبر: ۳۱۱۸۲
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۴/۶

دستمزدهای نجومی بازیکنان فوتبال و حقوق چند ده میلیونی مدیران
فوتبال مهمتر است یا بانک؟!

دستمزدهای نجومی بازیکنان فوتبال و حقوق چند ده میلیونی مدیران

رواج دستمزدهای نجومی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال و همزمانی آن با انتشار فیش های حقوقی مدیران این سئوال را ایجاد کرده که فوتبال مهمتر است یا بانک؟!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، اقتصاد آنلاین در گزارشی اعلام کرد:  داستان اول: در فصل نقل و انتقالات فوتبال هستیم. ارقام نجومی است. از ۳۰۰-۴۰۰ میلیون تا 1.5 میلیارد تومان! همه باشگاه هایمان هم دولتی هستند. پول بازیکن و مربی را هم دولت می‌دهد.

داستان دوم: فیش های حقوقی 70-80 میلیونی مدیران عامل بانک های بزرگ کشور منتشر شده است. این بانک ها هم بنوعی به دولت متصل هستند. غوغایی به پا شده است. (چند فیش حقوقی 200-300 میلیونی هم هست که
 
 نتیجه گیری:فوتبال از بانکداری مهمتر است!!!
 
 گردش مالی در فوتبال بیشتر از بانک است! (گردش مالی یک بانک متوسط در ایران حداقل 100 هزار میلیارد تومان در سال است در حالی که گردش مالی کل لیگ های فوتبال ایران کمتر از 200 میلیارد تومان است)
 
بازیکن فوتبال، استرس، فشار، سواد و تجربه بیشتری از یک مدیرعامل بانک دارد!!!
 
بازیکن های ایرانی باید همتراز بازیکنان متوسط بین المللی باید حقوق بگیرند اما مدیران عامل بانک های ایرانی اگر یک دهم تا یک دویستم مدیران خارجی حقوق بگیرند خیلی کار بدی است! (حقوق متوسط مدیران اجرایی در بانک های خارجی بین 2 تا 50 میلیون دلار در سال است/ حقوق 80 میلیونی ماهانه می شود 270 هزار دلار در سال)
 
قصد دفاع از حقوق های نجومی در همه بخش ها را نداریم. همچنین معتقدیم بسیاری از مدیران بی کفایت بوده و شایستگی لازم را برای تصدی مدیریت عامل یک بانک نداشته اند. اما این ها هیچکدام دلیل نمی شود که حقوق مدیران عامل بانکی را کاهش دهیم. چرا که منجر به فسادی بسیار بزرگتر می شود.

راه حل این است که مدیران عامل بانک از میان شایستگان انتخاب شوند نه اینکه حقوق ها را با افراد ضعیف هماهنگ کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۷:۳ - ۱۳۹۵/۴/۶
5
1
پاسخ
قیاس مع الفارغ
» بهرنگ | ساعت ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۴/۶
11
0
پاسخ
مگر شما دست مزد کارگران را به دلار حساب میکنید؟؟
» امین | ساعت ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۴/۷
15
1
پاسخ
فکر کنم این بنده خدا رئیس یکی از بانکهاست که از حقوق های نجومی روسای بانکها دفاع کرده.....
» احمد | ساعت ۱۰:۵ - ۱۳۹۵/۴/۹
1
0
پاسخ
فساد از وقتی پایه گذاری میشه که به معلم بها نمیدند عامل مهم پیشرفت تو هر کشور آموزش و پرورش هست اگه آموزش درست باشه کودنی مثل ...روی کار نمیاند

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ