کد خبر: ۳۱۲۵۷
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۴/۱۲

مجوز افزایش سرمایه

مجوز افزایش سرمایه "ومعادن" و بورس تهران هم صادر شد

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و شرکت بورس تهران مجوز افزایش سرمایه ۲۷.۵ و ۳۶ درصدی گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که اواخر فروردین سال جاری از برنامه پذیرش و عرضه اولیه سهام بزرگترین معدن ایران در بورس با سرمایه 800 میلیارد تومانی خبر داده ، مجوز افزایش سرمایه 27.5 درصدی گرفت و امروز با توجه به این مجوز و رشد گروه معدنی، با رشد 5 درصدی قیمت سهام و صف خرید کم حجمی مواجه شد.

براساس این گزارش،"ومعادن" درخواست افزایش سرمایه بیش از 37 درصدی را داده بود اما با این مجوز بیش از 602 میلیارد تومانی، می تواند سرمایه اسمی 2 هزار و 192 را به بیش از 2 هزار و 794 میلیارد تومان برساند که از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی تامی و صرف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج سرمایه گذاری ها خواهد شد.

همچنین هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران که 9 خرداد پیشنهاد افزایش سرمایه 36 درصدی را به مجمع فوق العاده ارائه کرده ، مجوز افزایش سرمایه از 110 به 150 میلیارد تومان و از محل سود انباشته 9.2 میلیارد تومانی و اندوخته احتیاطی 5.8 میلیارد تومانی را گرفت.

علاوه بر این 25 میلیارد تومان دیگر هم در اختیار هیات مدیره گرفت تا با توجه به نیاز نقدی ، سال آینده از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی اعمال شود. هدف از این تامین مالی، تکمیل پروژه احداث ساختمان مرکزی شرکت واقع در سعادت آباد است.

طبق اعلام آزاده یزدانی مدیرمالی بورس تهران، دو مجمع فوق العاده و سالانه این شرکت 27 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سرمایه گذار | ساعت ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۲/۱۰
0
0
پاسخ
باسلام لطفا بفرمایید درمورد مبلغ سود طبق پاکت ارسالی شما که آیاحاصل سودمبلغ را میخواهید یا سهام چگونه میتوان ازطریق سایت مانند سالهای گذشته در محل مربوطه نظرمان را اعلام کنیم این روش مطمئن تراست نسبت به صندوق پست سپاسگزارم لطفا مشخصا راهنمایی بفرمایید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ