کد خبر: ۳۱۳۳۰
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۴/۱۷

توضیحات مدیرعامل

توضیحات مدیرعامل "فارس" درباره آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی سینا

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس درباره آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی سینا توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی آتش‌سوزی یکی از برج‌های فرآیندی پتروشیمی بوعلی که به علت نشت نفتا از مخزن 2001 این پتروشیمی و حرارت شدید باقی‌مانده در محل رخ داد، عادل نژادسلیم درباره آخرین وضعیت این آتش‌سوزی اظهار داشت: خوشبختانه آتش واحد فرآیندی پارازایلین خاموش شده و فقط مخزن ذخیره درحال سوخت مواد داخل آن است و باید منتظر شویم مواد داخل آن تمام شود.

بنا به اعلام روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، نیروهای مامور به مهار آتش در استان خوزستان و منطقه ویژه پتروشیمی از زمین و هوا آتش را تحت کنترل دارند تا به مخازن همجوار سرایت نکند.

نژاد سلیم گفته است: با توجه به محتویات مخزن پیش بینی می‌شود احتمالا تا دو روز آتش سوزی ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، روز گذشته برج فرآیندی واحد پارازایلین در پتروشیمی بوعلی به دلیل نشت مواد نفتی دچار آتش‌سوزی شدیدی شد که این آتش تا صبح امروز ادامه یافت و آتش‌نشانان پس از ساعت‌ها مبارزه دشوار با آتش حاصل از مواد نفتی موفق شدند آتش را مهار کنند.

با این وجود چند ساعت بعد از مهار شدن آتش در برج پارازایلین، دو مخزن نفتا در این پتروشیمی به دلیل نشتی و حرارت باقی مانده در محیط شعله‌ور شدند که آتش یکی از این مخازن مهار شده و فروکش کرده اما مخزن دوم بر اساس اعلام مسئولان تا به اتمام رسیدن محتویات آن خواهد سوخت.

این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محقق | ساعت ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۴/۱۸
0
0
پاسخ
آقای مدیرعامل ، یعنی این آتش سوزی هیچ تاثیری در سود آوری شرکت مزبور ندارد و eps شرکت تغییر نمیکند؟ با مردم شفاف باشید . اگر قرار باشد با سوختن تمام مواد ذخیره شده قضیه حل شود دیگر چه نیازی به مدیریت امثال شما هست؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ