کد خبر: ۳۱۴۰۲
۰:۰ - ۱۳۹۵/۴/۲۲

ایران خودرو زمان مجمع سالانه را تغییر داد/ تکلیف نامعلوم نماد
بعد از توقف دیروز نماد:

ایران خودرو زمان مجمع سالانه را تغییر داد/ تکلیف نامعلوم نماد

به رغم اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه ایران خودرو برای چهارشنبه جاری و توقف دیروز نماد ، این شرکت زمان مجمع را تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه ایران خودرو که ساعت 10 روز چهارشنبه جاری 23 تیر تعیین شده بود، دیروز نماد این شرکت در پایان معاملات بسته شد تا امکان این رویداد فراهم شود اما این شرکت زمان مجمع را تغییر داد.

براساس این گزارش، "خودرو" ساعت 21:33 دیروز با انتشار اصلاحیه برگزاری مجمع سالانه در کدال اعلام کرد که مجمع سالانه را ساعت 10 صبح پنچ شنبه 31 تیر در سالن اجتماعات شرکت ساپکو تشکیل خواهد داد.

با این اوصاف تکلیف ادامه توقف نماد یا بازگشایی این شرکت بزرگ بورسی نامعلوم ماند اما با تصمیم مسئولان بورس ، مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۴/۲۲
5
0
پاسخ
سهم هایی که حبابن زیاد بسته می مونن این باشه یادگاری
» لادن احمدی | ساعت ۱۳:۰ - ۱۳۹۵/۴/۲۲
2
0
پاسخ
سلام
با تشکر از خبرهای خوبتون من سهامدار شرکت پلی اکریل هستم و طبق آخرین خبر موتقی که داشتیم (خبری که خود شما هفته پیش درج کردید) قرار بود ظرف 10 تا 15 روز تکلیف افزایش سرمایه شپلی معلوم شود ولی مثل اینکه هنوز خبری نیست. و کسی خبری موتقی به ما نمی دهد و هنوز افزایش سرمایه در هاله ای از ابهام است. اگر امکان داره یک خبر یا مصاحبه ای از این نماد به ما سهامدارها شپلی بدهید . خسته شدیم به خدا. هر روز شایعه که افزایش سرمایه انجام نمیشه یا میشه. ما دستمون به هیچ منبع موثقی وصل نیست. فقط خبرهای شما موثق است. با تشکر
» مگه نمي دونين | ساعت ۱۴:۹ - ۱۳۹۵/۴/۲۲
0
0
پاسخ
مگه نمي دونين به خاطر خبهمنه اونم مجمعش همون روزه به خاطر واگذاري به وسمن موتوره
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ