کد خبر: ۳۱۴۷۴
۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۴/۲۷

پالایشگاه
بعد از تعدیل سود ۱۱۵۰ درصدی "شراز":

پالایشگاه "نقره داغ کن" هم گل گاشت و زیان را به سود تبدیل کرد

پالایشگاه لاوان که سال گذشته باعث نقره داغ شدن سهامداران شده بود این بار گل گاشت و زیان 94 را به سود تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پالایشگاه لاوان مرداد سال گذشته سود 19 تومانی هر سهم را با زیان 230 تومانی جابجا کرد و باعث نقره داغ کردن سهامداران شده بود و زیانده ترین پالایشگاه حاضر در بورس و فرابورس تبدیل شد.

|شاوان" طی عملکرد 9 ماهه سال گذشته هم زیان هر سهم را با 25 درصد افزایش از 884 به 1097 ریال رسانده بود اما این شرکت با اعلام راه اندازی واحد HDS و تولید بنزبن با استاندارد یورو 4 از تعدیل این زیان خبر داد.

با این اوصاف بعد از پالایشگاه شیراز که دیروز با تعدیل سود 1150 درصدی سود هر سهم سال مالی قبل ، شگفتی ساز شد، پالایشگاه لاوان نیز در عملکرد 12 ماهه ، زیان 2060 ریالی هر سهم را به سود 22 ریالی تغییر داد تا با توقف نماد در روز جاری مواجه شود و احتمالا" بعد از مجمع سالانه چهارشنبه و با ارایه توضیحات به تابلوی معاملات باز گردد.

براساس این گزارش، این شرکت 114.3 میلیارد تومانی در نتیجه سه عامل تبدیل زیان ناخالص 168 میلیارد تومانی به سود ناخالص 12.3 میلیارد تومانی،
شناسایی 50 میلیارد تومانی سایر درآمدهای عملیاتی که در گزارش قبلی وجود نداشت و کاهش هزینه های مالی از 15 به 91 میلیون تومان اقدام به چنین تعدیلی کرده است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ