کد خبر: ۳۱۴۹۳
۰:۰ - ۱۳۹۵/۴/۲۸

توقف نماد 32 شرکت بورسی/مجمع فوق العاده 3 شرکت برای افزایش سرمایه
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف نماد 32 شرکت بورسی/مجمع فوق العاده 3 شرکت برای افزایش سرمایه

در پایان معاملات امروز نماد 32 شرکت بورس برای مجمع سالانه بسته می شود و سه شرکت هم علاوه بر مجمع سالانه ، مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه تشکیل خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی آخرین روزهای تیرماه هر سال اوج برگزاری مجامع شرکت های بورسی و فرابورسی دارای سال مالی 29 اسفند است که در پایان معاملات امروز نماد 32 شرکت بورسی بسته می شود تا طی روز چهارشنبه امکان تشکیل این رویداد سالانه فراهم شود.

به این ترتیب نماد شرکت های پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، پارس خودرو، بانک ملت، توسعه معادن و فلزات ، بانک سینا، پست بانک، آذرآب، بیمه البرز، بیمه دانا، بیمه ملت، محورسازان ایران خودرو، لیزینگ ایران، پتروشیمی خارک، داروپخش (هلدینگ)، سرامیک های صنعتی اردکان، قند قزوین، کمباین سازی، تامین ماسه ریخته گری، سایپا دیزل، مهندسی نصیرماشین، ایران مرینوس، بهنوش ایران، لنت ترمز، نورد و قطعات فولادی، لبنیات کالبر، رادیاتور ایران، کاشی وسرامیک حافظ، دشت مرغاب، توسعه صنایع بهشهر (هلدینگ)، بیسکویت گرجی و پلاسکوکار بسته می شود.

در این میان 3 شرکت بانک ملت، توسعه معادن و فلزات و پلاسکوکار علاوه بر برگزاری مجمع سالانه، مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه برگزار خواهند کرد. بانک ملت هم مجمع عادی بطور فوق العاده برای انتخاب هیات مدیره دارد.

مجوز افزایش سرمایه بانک ملت و توسعه معادن و فلزات 25 و 27.5 و درصدی است اما تا به امروز مجوز برای افزایش سرمایه 140 درصدی "پلاسک" صادر نشده است.

این شرکت که سایپا مالک 69 درصد سهام آن بوده و دارای P/E حدود 566 مرتبه ایی است، درخواست افزایش سرمایه 140 درصدی را ارایه کرده تا قادر به خروج از مشمولیت ماده 141 قانون تجارت و همچنین اصلاح ساختار سرمایه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حسین | ساعت ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۴/۲۸
12
0
پاسخ
سلام لطفا یک خبری از شپلی بذارید . مهلت 15 روزه ای که آقای ابوترابی در مصاحبه با خبرنگار شما گفته بودند چند روز است که تمام شده و خبری نشده است. با تشکر
» اسماعیل | ساعت ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۴/۲۸
11
1
پاسخ
بی زحمت از شپلی هم خبری بذارید
» محمد | ساعت ۱۱:۳ - ۱۳۹۵/۴/۲۸
11
1
پاسخ
سلام لطفا یک خبری از شپلی بذارید خسته شدیم
» حسین | ساعت ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۴/۲۸
6
1
پاسخ
لطفا اخرین وضعیت شپلی رو از اقای ابوترابی جویا شوید و به سهامداران این شرکت اطلاع دهید...چند روزی هست 15 روز مهلت هم تمام شده
» لادن احمدی | ساعت ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۴/۲۸
0
0
پاسخ
لطفا به داد ما سهامدارهای شپلی برسید. این سهم در طول 5 ماه گذشته فقط 7 روز معامله شده است . بورس پرس ما دستمان از همه جا کوتاه است لطفا شما ما را کمک کنید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ