کد خبر: ۳۱۶۵۶
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۵/۵

تغییر رئیس سازمان بورس قطعی شد/ شاپور محمدی به جای فطانت
بعد از طرح چند باره و با تصیم شورای عالی بورس:

تغییر رئیس سازمان بورس قطعی شد/ شاپور محمدی به جای فطانت

تغییر رئیس سازمان بورس بعد از طرح چند باره قطعی شد و با تصمیم شورای عالی بورس شاپور محمدی به جای فطانت عهده دار مسئولیت نهاد ناظر بازار سرمایه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در حالی موضوع تغییر رئیس سازمان بورس از ماه ها پیش مطرح و با تکذیب چند باره روبرو شده بود که از قرار معلوم این تغییر قطعی شده و با تصمیم شورای عالی بورس شاپور محمدی به جای فطانت عهده دار مسئولیت نهاد ناظر بازار سرمایه شد.

در این رابطه فارس اعلام کرد:بعداز ظهر امروز شورای عالی بورس برای تعیین 5 عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل جلسه داد که در نهایت محمد فطانت با توجه به عارضه قلبی از قبول ادامه مسئولیت در هیات مدیره این سازمان کناره گیری کرد.

برخی منابع موثق اعلام کرده‌اند اختلاف بر سر پذیرش گزینه‌های مورد نظر فطانت در هیات مدیره جدید سازمان بورس نیز در کناه گیری وی از هیات مدیره و ریاست سازمان بورس بی تاثیر نبوده است.

بر اساس این گزارش با موافقت اعضای شورای عالی بورس، شاپور محمدی معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان جایگزین فطانت برای تکیه بر ریاست سامان بورس برای 5 سال آینده انتخاب شده است.

محمد فطانت نیز به عنوان مشاور وزیر اقتصاد تعیین شده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» جواد حسن زاده | ساعت ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۵/۵
6
0
پاسخ
با سلام بنده 20 سال است در بورس کار میکنم یک پیشنهاد به سکاندار جدید بورس دارم 1زمانی بورس مسیر خود را یافت میکند که نوسان 5 درصدی حذف شود 2نوسان گیران با تحلیل وارد سهم شوند 3اصلاعات نهایی صریح رسانه ای شود4 سهام که مسیر رشد قرار می گیرد در مسیر راه ان دسنداز درست نشود4زمانی سهم می تواند مورد تحلیل قرار بگیرد که صفی در طرف عرضه و تقاضا نباشد5اخبار ضد نقیض را از طرف شرکتها پذیرفته نشود6سرمایه گزاران دقیق بدون صف خرید یا فروش بتوانند بلند مدت سرمایه گزاری نمایند سهم با یک مثبت ویک منفی در معرض عرضه قرار نگیرد سرمایه چیزی ترسو است و در امن ترین جا سنگر می گیرد سنگر باید محکم وبا 5 درصد مثبت یا 5 درصد منفی سنگر تخریب نشود فقط را ه نجات بورس برداستن سقف نوسان است تا بتوانند تحلیل کنند تا بازار حرفه ای شود ان وقت بورس بورس می شود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ