کد خبر: ۳۱۶۷۵
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۵/۶

پاکت‌‌های مزایده اپراتوری بندرشهید رجایی باز شد/‌‌ زمان معرفی/خارجی‌ها هم هستند
معاون بندری سازمان بنادر:

پاکت‌‌های مزایده اپراتوری بندرشهید رجایی باز شد/‌‌ زمان معرفی/خارجی‌ها هم هستند

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به بازگشایی پاکت‌‌های مزایده اپراتوری فاز یک بندر شهید رجایی، گفت: تلاش می‌کنیم حداکثر تا مهرماه، اپراتور فاز یک مشخص و معرفی رسمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلیل اسلامی درباره جذب اپراتور در بندر شهید رجایی به فارس گفت: نتایج فعالیت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان مزایده انتخاب اپراتور پایانه شماره یک بندر شهید رجایی برگزار شد، ادامه داد: در کمتر از 2 ماه آینده موضوع جذب اپراتور در بندر شهید رجایی بررسی‌ و برنده‌ مزایده (اپراتور) بندر شهید رجایی در فاز یک معرفی خواهد شد.

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فراخوان برگزار شده است، اسناد در مرحله اول وصول شده است و بالأخره روز دوم مردادماه بازگشایی پاکت‌ها انجام شد، کمیته کارشناسی باید موضوع را از جوانب مختلف بررسی کند و پس از برگزاری فرایند مزایده، نتیجه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اسلامی با اشاره به اینکه در پایانه شماره یک‌ بندر شهید رجایی یک اپراتور خواهیم داشت، اضافه کرد: همچنین در پایانه‌ شماره 2 هم یک اپراتور خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مطالعات‌ برای‌ واگذاری فاز سوم بندر شهید رجایی به اپراتور آغاز شده است، اظهار داشت: بدین ترتیب ‌در پایانه شماره 3 با تکمیل آن، یک اپراتور دیگر به عنوان اپراتور سوم معرفی می‌شود.

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: البته فعلاً موضوع فعالیت‌ها در حیطه ‌اپراتوری فاز یک بندر شهید رجایی مطرح است‌.

اسلامی با بیان اینکه این مزایده بین‌المللی است، اظهار داشت: بیش از 20 متقاضی‌ خارجی نیز برای حضور در این مزایده شرکت کرده‌اند و قطعاً پس از بررسی اسناد از زوایای مختلف، نتیجه مزایده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بنابراین گزارش در حال حاضر در فاز یک بندر شهید رجایی دو اپراتور سینا و بتا فعالیت می‌کنند که طبق اعلام معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی این دو اپراتور نیز ‌در فراخوان مزایده شرکت کردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ