کد خبر: ۳۱۶۷۶
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۵/۶

برنامه های کلی رئیس جدید سازمان بورس اعلام شد/ پیش بینی مثبت بازار

برنامه های کلی رئیس جدید سازمان بورس اعلام شد/ پیش بینی مثبت بازار

رئیس جدید سازمان بورس با اعلام برنامه های کلی مدنظر مانند حمایت از صنعت و تقویت سودآوری شرکت‌ها و پیگیری معافیت مالیاتی ، آینده بازار سهام تا پایان سال را مثبت پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاپور محمدی درحالی از امروز رسما" رئیس جدید سازمان بورس و جانشین محمد فطانت شد که اولین اظهار نظر بورسی به فارس گفت: به طور حتم اقدام‌های خوب آقای فطانت را با قوت کامل ادامه می یابد. برنامه های در دستور کار وجود دارد که با مشورت ایشان و سایر آقایان به زودی اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه مباحث روز بازار سرمایه، حمایت از صنعت و تقویت سودآوری شرکت‌ها با قوت ادامه خواهد یافت، در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه تکلیف نامه‌نگاری‌ها در مورد موضوع استمهال مالیات ناشی از تجدید ارزیابی دارایی شرکت ها چه خواهد شد؟ عنوان کرد: در مورد تمدید معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها به طور حتم اقدام‌های صورت گرفته پیگیری خواهد شد و هرگاه لازم باشد هماهنگی با سازمان امور مالیاتی برای حمایت از بازار سرمایه صورت گیرد، به طور حتم رخ خواهد داد.

رئیس جدید سازمان بورس افزود: موضوع خروج اقتصاد از رکود و تقویت سود آوری شرکت‌ها و همچنین بنگاه‌هایی که با مشکل تامین مالی روبرو هستند، در کارگروه‌های ملی و استانی در حال پیگیری است و این در حالی است که یکی از اولویت های سازمان بورس برای افزایش سودآوری شرکت ها خواهد بود که ادامه می یابد.

محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چشم انداز بازار سهام تا پایان سال را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: به نظر من چشم انداز بازار سرمایه تا پایان سال جاری مثبت خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۷:۲ - ۱۳۹۵/۵/۶
5
1
پاسخ
چرا روز اول شاخص سازی اونم با ضرر به ما بخصوص سهامداران خودرویی انجام دادین؟ مراقب باشین شما هم به ما ظلم نکنین .مراقب قلبتون باشین.
» ناشناس | ساعت ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۵/۷
0
0
پاسخ
سود اوري شركتها چه ربطي به رييس سازمان بورس داره؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ