کد خبر: ۳۱۷۰۲
۰:۰ - ۱۳۹۵/۵/۱۰

بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان مدیرعامل تاپیکو شد + نظر کارشناس
بورس پرس خبر می دهد:

بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان مدیرعامل تاپیکو شد + نظر کارشناس

بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان مدیرعامل هلدینگ ۴.۳۵ هزار میلیارد تومانی تاپیکو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جدیدترین تحولات مدیریتی مربوط به شرکت های بزرگ بورسی با تغییر مدیرعامل سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین معروف به تاپیکو همراه شده است.

براساس این گزارش، در این تحول محمدحسن پیوندی که سال 2015 به انتخاب سازمان جهانی ICIS در بین 40 مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان و در رتبه بیستم قرار گرفته بود جانشین غلامرضا امیرشقاقی شد که از آبان سال گذشته جانشین محمود شیری شده بود.

پیوندی با حکم مدیرعامل سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) به این سمت منصوب شده و قرار است امروز مراسم تودیع و معارفه ایی برگزار شود.

درباره این تغییر مدیریتی این هلدینگ 4.35 هزار میلیارد تومانی، علیرضا امیرپور مدیرعامل سابق شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه ایران و مدیر مسئول سابق انتشارات سازمان بورس گفت: انتصاب مدیرعامل جدید تاپیکو باز هم باعث توجه صاحب نظران اقتصادی و فعالان عرصه صنعتی کشور به سمت سازمان تامین اجتماعی و شستا شده است.

وی ادامه داد: انتصاب پیوندی با سه دهه تجربه ارزنده و درخشان در صنعت پتروشیمی و نفت و گاز ایران در بزرگترین هلدینگ شستا نوید بخش آینده ای روشن و پر امید برای این شرکت بسیار مهم و باارزش پرتفوی چند میلیارد دلاری خواهد بود. چرا که امروزه در صنعت نفت و گاز و  پتروشیمی کشور ،خاور میانه و مجامع جهانی کمتر کسی است که با نام یکی از شناخته شده ترین چهره های این صنعت راهبردی آشنا نباشد.

به گفته وی بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان به انتخاب سازمان جهانی ICIS که پتروشیمی های جهان را رصد می کند سالها با عضویت در هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران راهبری و برنامه ریزی صنعت بزرگ و استراتژیک پتروشیمی کشور را در مقاطع حساس برعهده داشته است.

امیرپور ادامه داد: تاپیکو با دارا بودن ده ها شرکت معظم نفتی و پتروشیمی به عنوان بزرگترین هلدینگ شستا و یکی از استوانه های محکم بورس می تواند نقش بسیار اساسی و حساسی را در توسعه و پیشرفت همه جانبه بورس به عنوان میزان الحراره بازارهای مالی و پولی و سرمایه و دماسنج اقتصاد ایران بازی کرده و از این طریق باعث توسعه سرمایه اجتماعی و گسترش امیدواری و دلگرمی بیش از 41 میلیون نفر خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی شود چرا که این سرمایه بزرگ و بی نظیر متعلق به آنان است.

وی معتقد است این انتصاب در این مقطع زمانی پسا برجام و رفع تحریم های جهانی می تواند برگ برنده ای برای شستا در معادلات بازار سرمایه ایران باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۵/۱۰
0
0
پاسخ
سلام هر مدیری دوسال مدیریت کند زیاذش هم هست باید چرخش مدیریت اجرا شود تا فرصتها برای جوانان بیشتری فراهم شود ما به مدیران لایق احتیاج داریم واین لیاقت در فرصت دادن معلوم می شود نه رانت بازی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ