کد خبر: ۳۱۷۶۵
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۵/۱۲

باعرضه ۱۴ میلیون از ۲۷ میلیون سهم:

"اپرداز"با ۳۶۵ تومان کشف قیمت شد/ P/E هفتمین شرکت جدید و تحقق وعده مدیران

دقایقی پیش و با عرضه ۱۴ میلیون از ۲۷ میلیون سهم ، هر سهم شرکت آتیه داده پرداز ۳۶۵ تومان کشف قیمت و وعده مدیران مبنی بر قیمت گذاری معقول و براساس میانگین P/E بازار علمی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دقایقی پیش فرایند عرضه اولیه 9 درصد معادل 27 میلیون سهم شرکت آتیه داده پرداز در بازار دوم معاملات فرابورس آغاز شد و طی آن با عرضه 14 میلیون از 27 میلیون سهم، هر سهم این شرکت جدید 365 تومان کشف قیمت شد.

براساس این گزارش، با این کشف قیمت و با توجه پیش بینی سود 708 ریالی هر سهم سال مالی جاری، نسبت P/E هفتین شرکت جدید بازار سهام مرتبه شد که نسبت به P/E برآوردی و 5 مرتبه ایی فریده جلائیان کارشناس کارگزاری راهنمای سرمایه گذاران تفاوتی ندارد و قول مدیران این شرکت مبنی بر قیمت گذاری معقول و براساس میانگین P/E بازار علمی شد.

حداقل قیمت خرید هر سهم این شرکت 102 تومان بود اما در ادامه عرضه و تقاضا، قیمت هر سهم به بیش از 300 تومان و سپس 270 تومان و در ادامه به 110 تومان رسید و در نهایت با 365 تومان کشف قیمت شد.

قرار است 13 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین و از ساعت احتمالی 12:40 دقیقه تخصیص داده شود.

"اپرداز" بعد از 5 شرکت فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان ، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید و شرکت بورسی واسپاری ملت، هفتمین شرکت جدید بشمار می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ