کد خبر: ۳۱۷۸۷
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۵/۱۳

اعلام عرضه بلوک ۱۷ درصدی

اعلام عرضه بلوک ۱۷ درصدی "حفاری" منجر به رشد قیمت شد

حفاری شمال که برنامه افزایش سرمایه ۱۲۰ درصدی دارد با عرضه بلوک ۱۷ درصدی روبرو شده و سهام آن امروز با افزایش قیمت در حال داد و ستد است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حفاری شمال در حالی از بهمن سال گذشته قصد دارد تا برای اولین بار طی 7 سال حضور در بورس، 120 درصد به سرمایه اسمی 260 میلیارد تومانی ( از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته) اضافه کند که برنامه با عرضه بلوک 17 درصدی روبرو شده است.

به این ترتیب 27 مرداد سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت مالی و سرمایه گذاری پیشرو ایران اقدام به عرضه 442 میلیون و 918 هزار و 850 سهم این شرکت به قیمت پایه هر سهم 4 هزار و 18 ریال می کند.

اعلام این برنامه موجب شد تا امروز سهام "حفاری" در روز مثبت شاخص ، با رشد کمتر از 3 درصدی روبرو شود.

در این عرضه که به صورت 20 درصد نقد و مابقی اقساط در بازار اول معاملات انجام می شود،کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقداً یا به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه کنند.

همچنین خریداران لازم است جهت بررسی و رعایت ضوابط بررسی شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق تقدم که بر روی سایت بورس قابل دسترسی است نسبت به تکمیل فرم های پیوست حداقل 6 روز کاری قبل از تاریخ عرضه اقدام و نسبت به ارسال آن به معاونت بازار و سازمان بورس و اوراق بهادار از طریق کارگزار خود اقدام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ