کد خبر: ۳۱۷۹۰
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۵/۱۳

هسته معاملات بورس قطع شد/ بیکاری موقت همه کارگزاران و سهامداران + یک طنز
در روز مثبت شاخص :

هسته معاملات بورس قطع شد/ بیکاری موقت همه کارگزاران و سهامداران + یک طنز

در روزی که بورس با رشد قیمت اکثر شرکتها و شاخص همراه بود، هسته معاملات قطع شد تا همه کارگزاران و سهامداران موقتا" بیکار شوند. دراین رابطه قرار است سازمان بورس اطلاعیه ایی صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که به دلیل گزارش امیدوار کننده دیشب رئیس جمهور و چند عامل دیگر، شاخص با رشد حدود 680 واحدی همراه بود، هسته اصلی معاملات برای چندمین در ماه های اخیر قطع شد تا همه کارگزاران بورس و سهامداران موقتا" بیکار باشند.

این اتفاق ناخوشایند درحالی با اعتراض و گلایه های فعالان همراه شده که در این رابطه پیگیری های بورس پرس از مسئول مستقیم این موضوع به نتیجه ایی نرسید و معاون فنی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در سخنانی کوتاه گفت: این مشکل سراسری درحالی برطرف شده که بهتر است موضوع و علت اختلال را از روابط عمومی بورس پیگیری کنید.

مرتضی آنالویی، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام اختلال در عملکرد سامانه معاملات، ضمن عذرخواهی از فعالان بازار سرمایه اعلام کرد همکاران فنی شرکت در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند.

براساس این گزارش، در پیگیری از روابط عمومی سازمان بورس هم اعلام شد توضیحاتی درحال آماده شدن است که تا دقایقی دیگر منتشر می شود.

در این میان مشکل قطعی هسته معاملات قطع شده اما برخی فعالان طنزی را مطرح و اعلام کردند شاخص بورس برای تعدیل بسته شده است.

با این اوصاف باید منتظر توضیحات رسمی نهاد ناظر ماند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ