کد خبر: ۳۱۸۴۵
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۵/۱۷

2 ناظر شورای بورس مشخص شدند/ ورود مدیر مشهور بانکی و خروج نماینده معروف + یک طنز
با رای 175 نماینده مجلس:

2 ناظر شورای بورس مشخص شدند/ ورود مدیر مشهور بانکی و خروج نماینده معروف + یک طنز

امروز با رای 175 نماینده مجلس دو ناظر جدید شورای عالی بورس برای دومین سال مشخص شدند که با ورود رئیس سابق بانک مرکزی و خروج نماینده معروف و یک طنز در فضای مجازی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی سال گذشته برای اولین و بعد از حدود 10 سال از عمر قانون بازار اوراق بهادار ( مصوب اول آذر 1384 ) محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا و ابراهیم نکو نماینده رباط کریم و بهارستاند، عضو ناظر شورای عالی بورس انتخاب شده بودند که امروز برای دومین سال ، دو دیگر معرفی شدند.

به این ترتیب ، در جلسه علنی امروز مجلس از میان سه نامزد حضور در این شورا، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی و محمود بهمنی رای‌گیری با 123 و 104 رای به عنوان دو عضو جدید ناظر مجلس در شورای عالی بورس برگزیده شدند.

با این رویداد و در پی حضور بهمنی در شورای عالی بورس ، برخی در فضای مجازی طنزی با این عنوان که بهمنی فرشته نجات شاخص بورس خواهد شد و شاید بتواند مانند پرواز دلار ، باعث رشد شاخص شود، منتشر کردند.

در این میان محمدحسن نژاد که دیگر نامزد حضور بود، از ورود مجدد به شورای عالی بورس باز ماند.

وی که سابقه فعالیت چندین ساله در بازار سرمایه ایران از جمله مدیرعاملی یک شرکت کارگزاری بزرگ و مطرح را دارد، با حضور در مناظره تلویزیونی دو سال پیش و اعلام " سرشکستنک در بازار سرمایه " و همچنین با ارایه پیش بینی هایی از آینده بورس و هشدار به نوسان گیران به چهره ای خبرساز تبدیل شده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ