کد خبر: ۳۱۸۹۰
۰:۰ - ۱۳۹۵/۵/۲۰

توضیح یک مقام مسئول درباره زمزمه افزایش تخفیف نرخ خوارک پالایشگاه ها
در گفت و گو با بورس پرس اعلام شد:

توضیح یک مقام مسئول درباره زمزمه افزایش تخفیف نرخ خوارک پالایشگاه ها

یک مقام مسئول درباره زمزمه های افزایش تخفیف نرخ خوارک پالایشگاه ها از ۵ به ۱۰ درصد توضیح داد.

یک مقام مسئول در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره زمزمه هایی مبنی بر افزایش تخفیف نرخ خوارک پالایشگاه ها از 5 به 10 درصد اظهار داشت : به عنوان مسئول مستقیم و مرتبط با این موضوع ، تا به امروز هیچ تصمیمی و مطلب رسمی در این باره گرفته و منتشر نشده و هنوز همان اعلامیه های قبلی شرکت ملی  نفت و شرکت ملی پالایش و پخش پابرجا است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که شرکت های پالایشی از دو سال پیش پیگیر این موضوع و افزایش بیشتر تخفیف نرخ خوارک هستند و شاید هم چنین امکانی فراهم باشد اما تبصره های و الزامات به حدی متعدد است که عملا" تخفیف بیشتر را زیر سئوال می برد. از سوی دیگر اگر هم تخفیفی در میان باشد ، همه پالایشگاه ها را شامل نمی شود و شاید پالایشگاه های تازه تاسیس را در برگیرد.

این مسئول با اشاره به بار معنادار شایعه تخفیف 10 درصدی نرخ خوراک پالایشگاه ها ، ادامه داد: معمولا" مدتی بعد از برگزاری مجامع پالایشگاه ها، چنین شایعاتی از سوی برخی مطرح می شود و قیمت سهام این گروه برای مدتی رشد می کند. بنابراین جا دارد سهامداران به این نوع شایعات توجه نکنند و صرفا" اطلاعیه ها و اخبار رسمی را ملاک تصمیم گیری قرار دهند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ