کد خبر: ۳۱۹۰۵
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۵/۲۰

سهامداران
برای صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۱۸۵ درصدی:

سهامداران "شپلی" به رئیس جدید سازمان بورس نامه نوشتند

به رغم توضیحات اخیر سازمان بورس و درخواست مدیران پلی اکریل، سهامداران این شرکت به رئیس جدید سازمان بورس نامه نوشتند و خواهان صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۱۸۵ درصدی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پلی اکریل از تابستان سال گذشته پیگیر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بود که بعد از دو بار کمبود مدارک، در نهایت درخواست افزایش سرمایه 1185 درصدی به سازمان بورس ارسال شد اما نهاد ناظر بر اساس وضعیت شرکت با افزایش سرمایه 290 درصدی موافقت کرد.

در ادامه این موضوع ، سهامداران نگران "شپلی" اعتراضاتی مطرح و خواهان مساعدت سازمان بورس شدند. سازمان هم روز دوشنبه 18 مرداد نکاتی درباره افزایش سرمایه و زمان مهلت استفاده از مجوز 290 درصدی اعلام کرد و مدیران شرکت هم توضیحاتی دادند.

با این اوصاف در حالی نماد پلی اکریل از 18 فروردین تاکنون بسته مانده که کمیته‌ای ویژه برای رفع بحران مالی پلی اکریل با حضور وزیر صنعت، مدیرکل نساجی، نمایندگان استانداری اصفهان و سهامدار شرکت تشکیل شده و این موضوع در حال پیگیری است.

با این حال سهامداران این شرکت بورسی نامه ایی به رئیس جدید سازمان بورس نوشته و با اعلام نکاتی خواهان رسیدگی شده اند.

در این نامه 4 صفحه ایی که نسخه ایی به بورس پرس ارسال شده ، مواردی در باب توقف و بازگشایی نماد، مجامع و حواشی ، کدال، اظهارات نماینده سازمان و گزارشات رسمی حسابرس معتمد، تخطی ازماده 17 قانون حداکثر  استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور –مصوب سال 1391 مجلس، از شاپور محمدی خواسته شده تا با ورود مستقیم به این پرونده و... نسبت به صدور مجوز افزایش سرمایه 1185 درصدی شرکت پلی اکریل ایران از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اقدام شود.

همچنین تاکید شده حل و فصل این موضوع ، ضمن کمک شایان به شرکت در جهت انجام امور مناسب برای خروج از ماده 141 ( از جمله آورده نقدی ) ، باعث برطرف شدن مشکلات بیش از 2000 نفر بصورت مستقیم و حدود 25000 نفر بصورت غیرمستقیم شده و در نهایت نقش پررنگی در سرپا ماندن بزرگترین کارخانه اکریلیک خاورمیانه ، جلوگیری از انحلال و ورشکستگی ، پیشگیری از زیان سنگین سهامداران کثیر این شرکت در بورس ایران و همچنین عمل به دستورات صریح دین مبین اسلام مبنی بر رعایت انصاف و عدالت در توزیع حقوق انسان ها ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۵/۲۰
0
0
پاسخ
چرا برای تجدید ارزیابی غیر خودرویی اینقدر سنگ میندازید

تبعیض ؟
» مهدی | ساعت ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۵/۲۰
0
0
پاسخ
با تشکر از بورس پرس بخاطر همراهی و همدلی با سهامداران مظلوم شپلی.با ارزوی احقاق حقوق
» Seyed | ساعت ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۵/۲۰
0
0
پاسخ
چرا هر چیزی رو به....
اخه این سهم ۴۰۰درصد رشد کرده آدم باید قبل از خریدن سهمی که ۴۰۰درصد رشد کرده یکم فکر کنه تا بعدن به چه کنم چه کنم نیفته

پاسخ:
» منصور صالحي | ساعت ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۵/۲۰
0
2
پاسخ
با سلام و تشكر فراوان از بورس پرس كه هميشه يارو ياور سهامداران خرد ميباشد.تقاضاي كمك فراوان از دكتر محمدي داريم طبق فرمايشات مقام معظم رهبري منوط به حمايت از توليد داخل.من الله توفيق.
» ناشناس | ساعت ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۵/۲۰
0
2
پاسخ
درود بر شهامت و شجاعتتون که زیر بار زور نرفتید و حرف حق می زنید. درود
» امید | ساعت ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۵/۲۰
0
2
پاسخ
سلام آقای شاپور محمدی با توجه به اینکه میدونیم به این مسائل مسلط هستید حرفه ای بررسی کنید و مانع از تکرار این موارد در آینده بشید سپاسگزاریم
» مهندس | ساعت ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۵/۲۱
7
2
پاسخ
چرا باید شرکتی که بیش از 10 برابر سرمایه اش زیان ساخته و همچنان در حال ساخت زیان است سهامش با رشد مواجه شود!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ