کد خبر: ۳۱۹۱۰
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۵/۲۳

زمان قطعی عرضه اولیه هشتمین شرکت مشخص شد/ جزییات واگذاری

زمان قطعی عرضه اولیه هشتمین شرکت مشخص شد/ جزییات واگذاری "تلیسه"

زمان قطعی عرضه اولیه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت کوچک و فرابورسی دامداری تلیسه نمونه به همراه جزییات واگذاری مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی درج نماد شرکت دامداری تلیسه نمونه در بهمن سال گذشته و برگزاری جلسه معارفه شنبه گذشته ، قرار بود دوشنبه گذشته 10 درصد از سهام آن در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شود که به گفته یک منبع آگاه به دلیل نگرانی مسئولان از اختلال مجدد هسته معاملات بازار سهام ، به نعویق افتاد.

براساس این گزارش، با این اوصاف، امروز مسئولان فرابورس زمان قطعی عرضه 10 درصد سهام "تلیسه" را برای فردا یکشنبه 25 مرداد تعیین کرده اند.

به این ترتیب از 7 میلیون سهم قابل عرضه ، 3.5 میلیون از طریق کارگزاران و برای کشف قیمت و 3.5 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین عرضه م شود.

در این عرضه سهمیه هر کارگزار با همه شعب 35 هزار سهم بوده و هیچ یک از صندوق های سرمایه گذاری مشترک نمی توانند اقدام به خرید کنند.

این شرکت بعد از 6 شرکت فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان ، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، آتیه داده پرداز و شرکت بورسی واسپاری ملت، هشتمین شرکت جدید در سال جاری بشمار می رود.

براساس این گزارش، "تلیسه" با سال مالی 29 اسفند ، در زیر گروه کشاورزی و خدمات دامپروری به جز دامپزشکی و در گروه زراعت و خدمات وابسته درج شده و دارای سرمایه اسمی 7 میلیارد تومانی است.

این شرکت که در مجمع سالانه 26 تیر اقدام به تصویب تقسیم سود 65 تومانی هر سهم کرده ، سود هر سهم سال مالی جاری 828 ریال پیش بینی کرده و طی سه ماه اول سال هم 242 ریال از این سود را محقق کرده است.

در ترکیب سهامداری "تلیسه" که از سال 64 تاسیس و دارای 153 نیروی انسانی ( تاشهریور سال گذشته ) است، گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس و بنیاد مستضعفان با مالکیت 51 و 34 درصدی به عنوان سهامداران اصلی حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ