کد خبر: ۳۱۹۸۰
۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۵/۲۶

یک تکذیبه مربوط به هیات مدیره بانک دی
توسط بنیاد شهید اعلام شد:

یک تکذیبه مربوط به هیات مدیره بانک دی

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید درحالی از ارجاع پرونده تخلف بانک دی به قوه قضاییه خبر داده که بنیاد شهیدوامور ایثارگران،صدور حکم برای اعضای هیات مدیره این بانک فرابورسی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا کریمیان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: حکمی برای اعضای هیات مدیره بانک دی از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صادر نشده است.

وی در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه ها مبنی بر معرفی اعضای هیات مدیره بانک دی از سوی بنیاد شهید، ادامه داد: تائید صلاحیت اعضای هیات مدیره بانک دی مانند سایر بانک ها با اتکا به صورت جلسه مجمع عمومی بانک، شرایط و مقررات قانونی و استعلام از مراکز نظارتی بر عهده بانک مرکزی است و حکمی برای اعضای هیات مدیره این بانک از سوی رئیس بنیاد صادر نشده است.

کریمیان، افزود: علاوه بر بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نماینده سهامداران ایثارگر، سهامداران دیگری هم در مجمع عمومی بانک دی حضور دارند.

براساس این گزارش، نماد این بانک فرابورسی درحالی از 29 تیر تاکنون به دلیل برگزاری مجمع سالانه بسته است که پیش از این امیر خجسته رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید از ارجاع پرونده تخلف این بانک به قوه قضاییه خبرداد و به خانه ملت گفته است : منتظر اعلام نظر قوه قضاییه در خصوص این پرونده هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه مشکلات عدیده‌ای در "بانک دی" رخ داده است، تصریح کرد: متأسفانه تخلفاتی در" بانک دی" رخ داده که تلاش داریم سرمایه‌ رفته را بازگردانیم. قوه قضاییه با بررسی دقیق پرونده تفحص از بنیاد شهید با عاملان تخلف در این بنیاد و همچنین "بانک دی" برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ