کد خبر: ۳۲۰۴۱
۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۵/۳۱

زمان تقریبی عرضه اولیه سهام ایرانیان اطلس و نحوه قیمت گذاری اعلام شد
توسط معاون بانک انصار :

زمان تقریبی عرضه اولیه سهام ایرانیان اطلس و نحوه قیمت گذاری اعلام شد

معاون اقتصادی بانک انصار با اعلام زمان تقریبی عرضه اولیه سهام شرکت ایرانیان اطلس در بورس، درباره نحوه قیمت گذاری این شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی برنامه مسئولان بورس برای عرضه اولیه سهام شرکت ایرانیان اطلس، جلسه معارفه اولیه و محدودی در محل شرکت تامین سرمایه نوین با حضور مدیران ارشد بانک انصار ( به عنوان سهامدار عمده و اصلی )، مدیران و کارشناسان شرکت و نهادهای مالی برگزار شد.

در این جلسه بعد از ارایه گزارشی در خصوص پروژه های حال و آینده ،اعلام وضعیت شرکت های زیرمجموعه و شرایط مالی شرکت ایرانیان اطلس، به سئوالات حاضرین پاسخ داده شد.

در این میان فهمی معاون اقتصادی بانک انصار در پاسخ به سئوالی در خصوص قیمت و میزان سهام پیش بینی شده برای عرضه اولیه این شرکت 100 میلیارد تومانی اظهار داشت: با توجه به خالص دارایی های این شرکت که درحال حاضر حدود 27 هزار میلیارد ریال ( 27 هزار ریال به ازای هر سهم ) برآورد می شود و بر پایه سود پیش بینی شده 2088 ریالی ( 2088 ریالی هر سهم ) برای سال مالی منتهی به 30 آذر 95 ، قیمت سهام قابل واگذاری به نحوی تعیین خواهد شد که سهام ایرانیان اطلس با استقبال فعالان بازار سرمایه روبرو شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها، در تلاشیم تا عرضه این زیر مجموعه بانک انصار اوایل مهر در بورس اوراق بهادار تهران انجام شود.

براساس این گزارش، درحالی در این عرضه، شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان مشاور پذیرش در بورس شرکت ایرانیان اطلس حضور دارد که از جمله پروژه های مهم این شرکت شامل اطلس پلازا، اطلس مال و مجتمع تجاری - اداری آرمان مشهد است.

طبق برآوردهای اولیه ، با عرضه اولیه سهام شرکت ایرانیان اطلس در بورس ، این شرکت به بزرگترین شرکت ساختمانی بازار سرمایه از لحاظ ارزش روز بازار تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ