کد خبر: ۳۲۰۶۲
۰:۰ - ۱۳۹۵/۶/۱

اقداماتی که ذوب آهن برای حل مشکلات انجام داده/ یک انتظار برای رفع موانع
مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

اقداماتی که ذوب آهن برای حل مشکلات انجام داده/ یک انتظار برای رفع موانع

مدیرعامل ذوب آهن با اعلام فهرستی از اقدامات برای حل مشکلات این شرکت ،گفت: تنها اقدامات این شرکت کافی نیست بلکه انتظار داریم با عرضه محصولات بی کیفیت مقابله شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد صادقی درجریان بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از خط تولید ذوب آهن گفت: برای حل مشکلات شرکت اقدامات گسترده ای در داخل برنامه ریزی و اجرا شده است که برخی از آنها شامل کاهش قیمت تمام شده ، تولید ریل و تیرآهن بال پهن ، اجرای‌ پروژه بیم بلنک در ریخته گری برای تولید تیرآهن با سایزهای بسیار بالاتر از محصولات کنونی ،‌ تولید محصولات آلیاژی ، استفاده از گندله برای افزایش راندمان کوره و ... است.

وی افزود : با این حال برای حل مشکلات ذوب آهن ، تنها اقدامات این شرکت کافی نیست بلکه در بیرون از این سازمان نیز انتظار داریم با عرضه محصولات بی کیفیت مقابله شود تا صنایعی مانند ذوب آهن که بر کیفیت محصولات تاکید دارند متضرر نشوند.

براساس این گزارش، نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز شرکت ذوب آهن را یکی از پیشکسوتان صنایع کشور و یک صنعت مادر توصیف کرد و گفت:پروژه تولید ریل ملی ذوب آهن که امکان تولید تیرآهن بال پهن هم در آن وجود دارد نشان دهنده روند روبه رشد و پیشرفت تکنولوژیک این شرکت است.

وی افزود: ذوب آهن برای تولید ریل، تمام لوازم کنترل کیفی را خریداری و نصب کرده و عیوب نیز شناسایی شده است. راه آهن به عنوان مشتری اصلی این ریل باید در مورد کیفیت ریل ذوب آهن تفاهم کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۶/۱
13
0
پاسخ
از سهم حمایت بگو کنن
» ناشناس | ساعت ۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۶/۱
15
0
پاسخ
تجدید ارزیابی حل شد ؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ